اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور متخصصان‌ ژاپنی؛

سمینار مهندسی بسته‌بندی در یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری سمینار مهندسی بسته‌بندی در این استان خبر داد.

سمینار مهندسی بسته‌بندی در یزد برگزار می‌شود
ناصر ارسلانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: سمینار تخصصی بسته‌بندی با حضور متخصصانی از کشور ژاپن در یزد برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این سمینار با هدف نمایش برترین ‌فناوری‌های روز دنیا در صنعت بسته‌بندی در مدت دو روز و با حضور متخصصانی از کشور ژاپن در یزد برگزار می‌شود.
ارسلانی‌زاده ادامه داد: ارتقای کیفیت بسته‌بندی کالاهای اولویت‌دار صادراتی، بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی کشور ژاپن، بررسی چگونگی افزایش سطح معاملات بین‌المللی و آشنایی با قوانین و مقررات جاری کشور ژاپن در صنعت بسته‌بندی از اهداف مهم این سمینار است که بهره‌مندی بازرگانان و مدیران واحدهای تولیدی و صادراتی استان از تکنولوژی بسته‌بندی روز دنیا را به دنبال خواهد داشت.
ارسلانی‌زاده اظهار داشت: به شرکت‌کنندگان در این مراسم که از دوم آذرماه با حضور واحدهای تولیدی و تجار استان برگزار خواهد شد، گواهینامه‌ اعطا خواهد شد.
وی افزود: در این سمینار "سومی ماتو" متخصص بسته‌بندی و "نامی ماتو" رئیس مرکز تجارت خارجی ژاپن همچنین دکتر اسفرجانی و دکتر محمدیان حضور دارند.
معاون بازرگانی خارجی استان یزد خاطرنشان کرد: در حاشیه این سمینار از واحدهای بسته‌بندی موفق در زمینه‌های بسته‌بندی در استان توسط نمایندگانی از سازمان توسعه تجارت و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نیز سازمان جهاد کشاورزی استان یزد بازدید به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول