اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

فرقه‌های نوظهور قصد دور کردن جوانان از هویتشان را دارند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: دشمنان با فرقه‌های نوظهور قصد دور کردن جوانان از هویت اصیل خود را دارند.

فرقه‌های نوظهور قصد دور کردن جوانان از هویتشان را دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد قیصری ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر بخش خزل شهرستان نهاوند اظهار داشت: به نعمت وجود انقلاب اسلامی شرایط برای بارور کردن بنیه اخلاقی، فرهنگی، دینی و معنوی جوانان و نوجوانان جامعه مهیا شده است.
وی گفت: بهترین حالات هر جوان زمانی است که با خدای خویش عاشقانه راز و نیاز می‌کند و از درگاه با عظمتش سلامتی و سعادت طلب می‌کند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند دین مبین اسلام را کاملترین ادیان الهی خواند که برای همه امور بشر مطلب دارد لذا دشمنان اسلام و نظام اسلامی همواره درصدد هستند تا با ترویج فرقه‌ها و ادیان بی‌ریشه و نوظهور جوانان را از هویت اصلی و الهی خود که دین اسلام است، دور کنند.
وی تلاش برخی معاندان نظام و اسلام و ترویج فرقه‌های نوظهور را خطرناک خواند و بر عزم جوانان برای مقابله همه‌جانبه با آنها تأکید فراوان کرد.
قیصری با اشاره به تجلیل 238 دانش‌آموز دختر و بیش از 300 دانش‌آموز پسر مکلف در بخش خزل بر انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی با نشاط برای این افراد تأکید کرد و گفت: در بخش خزل در همه مدارس و پایه‌های راهنمایی، ابتدایی و دبیرستان نماز جماعت برگزار می‌شود که 25 روحانی در این مدارس اقدام به اقامه نماز جماعت می‌کنند.
وی افزود: امامان جماعت باید برای افرادی که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند به گونه‌ای مسائل مذهبی، معنوی، اجتماعی و فرهنگی را بیان کنند که نه تنها سبب خستگی آنها نشوند بلکه روز به روز حلاوت و شیرینی و لذت عبادت را در این افراد افزون‌تر کنند.
بخش خزل 80 فضای آموزشی در سه مقطع تحصیلی دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول