اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدابیر مسئولان کنگان و بوشهر؛

47 لنج سفاری در بندر کنگان ترخیص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گمرک بندر کنگان گفت: با تدابیر مسئولان این شهرستان و استان بوشهر، 47 لنج سفاری در بندر کنگان ترخیص شدند.

47 لنج سفاری در بندر کنگان ترخیص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، منصور بازیاری در نشست با تعدادی از لنج‌داران بندر کنگان اظهار داشت: این بندر از بنادر مهم تجاری در استان بوشهر و کشور است و رونق آن امری مهم و ضروری است.
وی افزود: کنگان در سال‌های اخیر از مراکز تاثیرگذار در اقتصاد و صنعت استان بوشهر و به ویژه در تجارت دریایی بوده و امروز شاهد فعالیت بسیار خوب بندر کنگان هستیم.
رئیس گمرک بندر کنگان به مشکلات اخیر لنج‌داران اشاره کرد و یادآور شد: ترخیص نشدن کالای 47 لنج سفاری این بندر در یک ماه اخیر موجبات بروز مشکلاتی برای این لنج‌داران بود که البته با تدابیر مسئولان و به ویژه با همکاری فرماندار ولایی و پرتلاش شاهد رفع مشکلات این قشر هستیم.
بازیاری در ارتباط با دلایل ترخیص نشدن کالاهای این لنج‌داران تصریح کرد: میزان کالای ملوانی برخی لنج‌ها بیشتر از سقف مجاز بوده و این امر موجب بروز مشکلاتی شد که با تدبیر مسئولان این مشکل حل و عملیات ترخیص کالاهای ملوانی آغاز شده است.
وی از فعالیت 96 لنج سفاری در بندر کنگان خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون 96 لنج سفاری در بندر کنگان فعالیت می‌کنند و بیش از 500 نفر به طور مستقیم مشغول کار و فعالیت در این لنج‌ها هستند.
رئیس گمرک بندر کنگان اذعان داشت: رعایت قوانین گمرکی کشور امری مهم است که از لنج‌داران انتظار داریم در این امر همکاری کنند.
بازیاری افزود: التزام به قانون نقش مهمی در جلوگیری از بروز مشکل برای این قشر دلسوز دارد و امیدوار هستیم با تلاش و فعالیت لنج‌داران و انجام فعالیت‌های قانونی شاهد رشد و رونق تجارت دریایی در بندر کنگان باشیم.
وی اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی باید بر تلاش و فعالیت خود بیافزاییم و نسبت به رشد بهره‌وری و شکوفایی اقتصادی فعالیت کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول