اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

تبلیغات سوء استکبار در محرم نقش بر آب می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: همه تبلیغات سوء ماهواره‌ای و اینترنتی دشمنان استکباری برای جوانان و مردم ایران با فرا رسیدن محرم و شرکت در مجالس عزای سالار شهیدان نقش برآب می‌شود.

تبلیغات سوء استکبار در محرم نقش بر آب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی امروز در خطبه‌های نخستین نماز جمعه محرم سال 1390 در بین نمازگزاران با دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوا یکی از بهترین مراتب انسانی است که می‌تواند انسان را از هر نوع گزندی مصون و محفوظ نگهدارد. 
وی تصریح کرد: باید مسیر حق را شناخت البته تشخیص مسیر حق از باطل واقعا سخت است و نیاز به دقت و تفکر عمیق است. 
رحمانی آملی با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت و فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی بیان داشت: در کربلا نیز عده‌ای امام زمان و عصر خود را نشناختند و در دین شناسی و اسلام شناسی ضعیف عمل کرده و به لشکر شیطان پیوستند. 
خطیب نماز جمعه آمل با اشاره به اینکه رفتن در لشگر ابن زیاد آتش جهنم را به همراه دارد، گفت: انسان گاهی آنقدر سنگدل و پست می‌شود که به فرزند شش ماهه امام معصوم، نوجوان سیزده ساله و جوان هجده ساله معصوم نیز رحم نمی‌کند و به بدترین شرایط ممکن آنها را به شهادت می‌رساند. 
رحمانی آملی با اعلام اینکه دستور به انجام معروف و نهی از منکر از مهمترین اهداف قیام اهل بیت در محرم بود، عنوان کرد: باید ما نیز در جامعه اسلامی از عامران به معروف و ناهیان از منکر باشیم. 
امام جمعه آمل با بیان اینکه ورع الهی باعث کسب معارف می‌شود، گفت: ولایت انبیاء و اولیاء الهی ولایتی حقیقی از سوی خداوند است پس نباید در آنها شک کرد زیرا باعث کفر می‌شود. 
رحمانی آملی با اشاره به اینکه معادلات اجانب استکباری با فرا رسیدن محرم و برپایی مجلس سوگواری اهل بیت برهم می‌خورد، تصریح کرد: آنها برای به دام انداختن جوانان و مردم این کشور به انواع دام‌های پر زرق و برق خود هزینه‌های گزافی دارند ولی این همه تبلیغات سوء ماهواره‌ای و اینترنتی با فرا رسیدن محرم و شرکت در مجالس عزای سالار شهیدان و اهل بیت‌اش نقش بر آب می‌شود.  
خطیب نماز جمعه آمل خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در راه پایداری اسلام و احیای دین جدش حاضر شد برای رضایت خداوند تمام هستی، فرزندان و بستگان خود را فدا کند ما نیز در راه اسلام باید از خود و خانواده‌مان بگذریم تا بتوانیم در دنیا و آخرت آبرومند و ماندگار باشیم.  
وی با اشاره به دیگر مناسبت‌های این هفته متذکر شد: ایام عزای امام حسین (ع) و یارانش در تاسوعا و عاشورای حسینی، شهادت امام زین‌العابدین(ع)، روز تجلیل از اسرا و مفقودان، روز دانشجو، روز جهانی هواپیمایی، تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، روز جهانی معلولان و روز بیمه از دیگر مناسبت‌هایی است که باید بزرگ داشته شود. 
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول