اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور:

استکبار هرگاه کم ‌آورده از ابزارهای غیرقانونی بهره گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور گفت: هر وقت نظام سلطه در زمین بازی از قاعده اخلاق و ادب کم می‌آورد از ابزارهای غیر‌قانونی و مغایر حقوق بشر بهره می‌گیرد تا بتواند آمال خود را تحمیل کند.

استکبار هرگاه کم ‌آورده از ابزارهای غیرقانونی بهره گرفته است
محمود عباس‌زاده ‌مشکینی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تمام شرایط موجود در کشور ما نشان می‌دهد که ایران امروز به قدرت بین‌المللی تبدیل شده و با توجه به جایگاه رفیع در مسائل هسته‌ای و بین‌المللی کشورمان امروز در جایگاه متهم به مدعی تبدیل شده است.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران قابل تصور نیست، گفت: ما گفتمان انقلاب اسلامی را که محتوای آن عقلانیت توام با وحی است یک فرصت عظیم در به اثبات رساندن عظمت انقلاب اسلامی می‌دانیم و معتقدیم ما تنها با همدلی و تحرک مدبرانه سران و مسئولان سه قوه می‌توانیم ترفندهای دشمن را به سرعت دفع کنیم.
عباس‌زاده گفت: کارآمد نشان دادن نظام ولایی ایران خود به خود مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی است که هر روز شایسته‌تر از روز قبل جلوه‌گری می‌کند.
مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور با اشاره به حضور خود در محافل دانشگاهی و دانشجویی با هدف تبیین و روشنگری جایگاه نظام اسلامی و آشنا کردن جوانان و دانشجویان با عرصه‌های رو به رشد انقلاب اسلامی، گفت: اگر اسم بنده به عنوان عضوی از تحریم‌شدگان اتحادیه اروپایی است به این حرکت افتخار می‌کنم چرا که معتقدم این تحریم‌ها عصبانیت استکبار را از راه عزت‌آفرین ما را نشان می‌دهد چرا که امام (ره) مرز شناخت دشمنان به ویژه آمریکا را عصبانیت آنها از حرکت‌ها و برنامه‌های ما اعلام کرده است.
وی در ادامه سخنان خود به حرکت نظام سلطه در تحریم مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: این شیوه خبیثانه سبب شده نه تنها سران و مسئولان نظام اسلامی حقانیت خود را به اثبات برسانند بلکه زمینه برای انزوای کامل چنین نظام‌های استکباری فراهم شود.
مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور ادامه داد: آنهایی که امروز منادیان حق و عدالت و آزادی را تحریم می‌کنند از نسل همان عناصری هستند که در محرم سال 61 هجری آب را بر کاروان نور و معنویت حضرت سید‌الشهدا بستند، در حالی که بر خلاف تصور آنها امام حسین و راه او همیشه جاوید است.
عباس‌زاده از تحریم به عنوان یک حربه تبلیغی و تهدیدآمیز که نتیجه عکس داده است یاد کرد و افزود: هر وقت نظام سلطه در زمین بازی از قاعده درست اخلاق و ادب کم می‌آورد از ابزارهای غیر‌قانونی و مغایر حقوق بشر بهره می‌گیرد تا بتواند آمال خود را تحمیل کند.
مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور به ابزار رسانه‌ای نظام غرب همچون BBC و صدها سایت تبلیغی استکبار علیه ملت‌های آزادیخواه و نظام مقتدر ایران اشاره کرد و ابراز داشت: ما امروز با جنگ روانی بی‌سابقه‌ای از سوی استکبار مواجه هستیم که حتی به ترور شخصیت و اقدامات زننده دیگر دست می‌زنند تا شاید بتوانند منافع خود را که مقابله جدی با منطق جمهوری اسلامی ایران است عملیاتی کنند.
وی به لغو سخنرانی در دانشگاه محقق اردبیلی و صلاح دیدن مسئولان استان اردبیل در صادر نکردن مجوز برای حضور در جمع دانشجویان اشاره کرد و افزود: با وجود اخذ مجوزها و دعوت رسمی برای حضور در دانشگاه محقق اردبیلی در لحظه آخر این دیدار به دلایل نامعلومی لغو شد و ما نیز به قاعده احترام به تصمیم مسئولان از حضور در جمع دانشگاهیان محروم شدیم که امیدواریم دانشجویان این لغو شدن را بی‌ادبی محسوب نکنند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول