اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیارجمند:

بسیج نماد ایثار، فداکاری و شهامت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیارجمند گفت: بسیج نماد ایثار، فداکاری و شهامت است و این روحیه همواره باید حفظ شود.

بسیج نماد ایثار، فداکاری و شهامت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‌الاسلام احمد وکیل‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان برجسته مساجد و محلات حوزه مالک اشتر که در مسجد باب‏الحوائج بیارجمند برگزار شد، اظهار داشت: بسیج نماد ایثار و فداکاری است و رشادت‏های بسیجیان در عرصه‏های دفاع مقدس هیچ‏گاه فراموش نخواهد شد.
وی دلیل فعالیت درخشان بسیج را ایمان عاشقانه، عمیق و توأم با عواطف که از خصوصیات ملت ایران است، برشمرد.
امام جمعه موقت بیارجمند بیان کرد: بسیج میقات پابرهنگان است و جنگ روانی دشمنان اسلام و تلاش آنان برای تضعیف بسیج راه به جایی نخواهد برد.
وکیل‌پور تصریح کرد: بسیج به عنوان نهادی برگرفته از بطن انقلاب، در مقابله با ضد انقلاب، حفظ و حراست از کشورهای دفاع مقدس و مقابله با توطئه‏های داخلی و خارجی استکبار جهانی نقش ارزنده‏ای داشته است.
کارشناس فرهنگی بسیج بیارجمند نیز در جمع 90 نفر از خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم (س) بیارجمند گفت: اگر انسان بخواهد و تلاش کند، نیازها با عزت نفس تأمین می‌شوند.
طاهره باقری افزود: انسان باید به خودسازی بپردازد و عزت نفس را در خود پرورش دهد تا راه را برای شناخت و معرفت اهل بیت (ع) هموار سازد.
وی با بیان اینکه عزت نفس مانع می‌شود که انسان آگاه خود را ارزان بفروشد، تأکید کرد: صاحبان عزت نفس هرگز آبروی خود را به کف نانی نمی‌فروشند و به خاطر مناعت طبع، هرگز خواسته‌های دل را زمینه‌ساز حقارت، زبونی، خفت و خواری نمی‌کنند.
کارشناس فرهنگی بسیج بیارجمند افزود: اگر نسل جوان ما مفهوم کرامت انسان، مناعت طبع و عزت نفس را درنیابد، با روح کوچک،‌ همت محدود و چشمی همیشه گرسنه اسیر دنیاداران می‌شود.
باقری در مورد ماه محرم خطاب به حاضران توصیه کرد: سعی کنید در این ماه گناه نکنید و از انجام محرمات دوری کنید، رعایت ادب به ویژه درمجالس عزاداری امام حسین (ع) بسیار ضروری است، از گفتار لغو و بیهوده دنیوی و مادی بپرهیزید.
وی تصریح کرد: مسلمان باید به گونه‌ای در چارچوب اصول و سنن فرهنگ دینی خودش زندگی کند که با شهامت و افتخار، بتواند امضای دین را پای همه رفتارش بگذارد و زندگیش برچسب اسلام داشته باشد و الگوی اسلامی را بر زندی خویش در خانه و جامعه سایه‌افکن سازد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول