اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه سمنان:

حافظ اصلی انقلاب بسیج است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اگر بسیج نبود، انقلاب حفظ نمی‌شد.

حافظ اصلی انقلاب بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در تجمع بسیجیان سپاه ناحیه میامی که در حسینیه اعظم شهرستان میامی صورت پذیرفت، اظهار داشت: انقلاب و بسیج به هم پیوسته‌اند؛ یعنی اگر بسیج نبود، انقلاب هم حفظ نمی‌شد و اگر انقلاب نباشد، بسیج معنا و مفهوم خود را از دست می‌دهد.
وی افزود‌: همانطور که در جنگ سخت با روحیه بسیجی و توکل بر خدا پیروز شدیم، در عرصه جنگ نرم هم که عرصه نامتقارن و نابرابری است با همین روحیه بسیجی پیروز می‌شویم.
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه استراتژی بسیج و سپاه را تبعیت کامل از ولی‏فقیه دانست.
هراسانیان تصریح کرد: بسیجیان با حضورشان در صحنه‌های مختلف ثابت کردند که با این استراتژی پشتیبان تمام کسانی هستند که در این راه قدم برمی‌دارند و مخالف سرسخت کسانی هستند که حتی سرسوزنی با این استراتژی مشکل دارند و به هیچ وجه با او سازش نخواهند کرد.
وی تاکید کرد: ‌ولی‏فقیه استمرار حکومت نبوی و علوی است که ریشه در اعتقادات ما شیعیان دارد و به هیچ عنوان از آن دست برنخواهیم داشت.
هراسانیان گفت: جنگ کنونی، جنگ فرهنگی است و سپاه و بسیج باید در این جنگ دو اقدام مهم انجام دهد؛ نخست اینکه به خودشان بپردازند و معنویت، توکل، ایمان و اخلاصشان را مانند دوران هشت سال دفاع مقدس ارتقا دهند و در گام بعدی برای ترویج بسیج و معنویت در بین تمام مردم، کادرسازی کنند که حلقه‌های صالحین آغاز کادرسازی است.
در پایان این تجمع، بسیجیان شهرستان میامی با شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر انگلیس" خشم و انزجار خود را از اقدامات جنایت‏کارانه آنها اعلام کردند.
همچنین گروه رزمی پایگاه‌های حر و المهدی میامی به اجرای حرکات نمایشی و رزمی پرداختند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول