اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر فردوس:

ایجاد دانشکده در سرایان یک تبلیغ انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر فردوس گفت: پیگیری برای راه‌اندازی دانشکده بهداشت فردوس در شهرستان سرایان یک تبلیغ انتخاباتی است.

ایجاد دانشکده در سرایان یک تبلیغ انتخاباتی است
محمدحسین میثمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس، برخی دوست دارند از فرصت استفاده کرده و قصد دارد با ایجاد دانشکده بهداشت در سرایان برای خود تبلیغ کند.
وی افزود: راه‌اندازی دانشکده بهداشت از مصوبات سفر سوم هیئت دولت به شهرستان فردوس است که یکی از مسئولان از سکوت مردم شهرستان سوء استفاده کرده و قصد دارد این دانشکده را در سرایان ایجاد کند.
میثمی تصریح کرد: اگر نماینده‌ای نمی‌تواند پروژه‌های جدیدی برای شهرهای همجوار تعریف کند، نباید پروژه‌های مصوب شهرستان فردوس را هم به شهرهای دیگر ببرد.
رئیس شورای اسلامی شهر فردوس پروژه احداث زندان و دانشکده بهداشت که هر دو از مصوبات سفر سوم هیئت دولت است را حق مسلم مردم فردوس دانست و یادآور شد: مردم بطور جدی از حق و حقوق مشروع خود دفاع می‌کنند.
وی گفت: در مصوبه هیئت دولت هیچ نامی از شهرستان سرایان برده نشده و راه‌اندازی دانشکده بهداشت مربوط به شهرستان فردوس است.
میثمی با اشاره به اینکه مخالف توسعه سرایان و شهرستان‌های همجوار نیستیم، افزود: پیشنهاد می‌شود که دانشکده فوریت‌های پزشکی در شهرستان سرایان راه‌اندازی شود تا این شهرستان نیز از وجود مراکز آموزش عالی برخوردار شود.
رئیس شورای اسلامی شهر فردوس در ارتباط با پروژه احداث زندان نیز تصریح کرد: این مصوبه نیز مربوط به شهرستان فردوس است و باید در خود این شهرستان اجرا شود، ولی عده‌ای با سوء نیت خود قصد دارند که این پروژه را در سرایان اجرا کنند.
وی یادآور شد: مردم فردوس اجحاف حق و حقوق مسلم خود را بر نمی‌تابند و به طور جدی در برابر خواسته‌های به حق خود پافشاری و اصرار می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول