اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی؛

قرارگاه عملیاتی محرم در سیستان‌و‌بلوچستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی قرارگاه عملیاتی محرم در روز 8 محرم در سیستان‌و بلوچستان افتتاح می‌شود.

قرارگاه عملیاتی محرم در سیستان‌و‌بلوچستان افتتاح می‌شود
محمد دشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی محرم در روز 8 محرم رسماً افتتاح و فعالیت خود را در استان آغاز می‌کند.
وی با اشاره به اینکه سپاه سلمان با هزار گردان عاشورا و الزهرا بحث امنیتی عزاداران را در دهه اول محرم به ویژه در روز تاسوعا و عاشورا بر عهده دارد، افزود: این رزمایش تحت عنوان رزمایش عاشورائیان و تحت عنوان قرارگاه عملیاتی محرم در روز 8 محرم فعالیت خود را به اوج می‌رساند.
وی بیان کرد: این گردان‌ها فعالیت کاری خود را از روز اول محرم آغاز کرده اما از روز 8 محرم به طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: این حافظان جان مردم متشکل از خواهران و برادران بسیجی هستند که گردان الزهرا را خواهران بسیجی و گردان عاشورا را برادران بسیجی بر عهده دارند.
مسئول روابط عمومی سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان اهداف این گردان‌ها را در خدمت عزاداران بودن، احساس امنیت بیشتر مردم و جلوگیری از هرگونه تحرک دشمن بیان کرد.
وی بیان کرد: در روز نهم و دهم محرم در دسته‌های عزاداری، تکیه‌ها و مساجد و حسینیه‌ها در هر طرف تعداد زیادی از بسیجیان خواهر و برادر وجود دارند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول