اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

عظمت محرم یادآور میثاق شهدای فرهنگی با سیدالشهدا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: شهدای فرهنگی در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند و برگزاری یادواره برای ایشان اقدامی ضروری بود.

عظمت محرم یادآور میثاق شهدای فرهنگی با سیدالشهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدحسین امین جعفری در یادواره میثاق با شهدای فرهنگی قم گفت: تقارن زمان برگزاری یادواره میثاق با شهدای فرهنگی با دهه اول محرم الحرام عظمت خاصی به این یادواره داده و یادآور میثاق شهدای فرهنگی با سید و سالار شهیدان است و برپایی یادواره شهدا اثرات خوبی بر فضای جامعه دارد.
وی با بیان اینکه استان قم در دوران انقلاب و دفاع مقدس 997 دانش آموز و 63 معلم شهید تقدیم نظام کرده است، بر برپایی یادواره شهدا در مدارس تاکید کرد و گفت: باید در مناسبت‌های مختلف شخصیت، اهداف و ویژگی‌های شهدا برای دانش آموزان تبیین شود.
گفتنی است یادواره میثاق با شهدای فرهنگی از سوی کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار قم و با حضور روسای نواحی چهارگانه آموزش و پرورش، فرماندهان سپاه و بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و نیز فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در محل هنرستان کار و دانش زینب کبری(س) برگزارشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول