اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

ریشه‌ ارزش‌های ما قرآن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ریشه ارزش‌های ما گفت: ریشه ارزشهای ما به حق و کتاب آسمانی باز می‌گردد.

ریشه‌ ارزش‌های ما قرآن است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با حضور در بین راهپیمایان فرهنگ فاطمی و رسالت زینبی گفت: ریشه ارزش‌های ما به حق و کتاب آسمانی باز می‌گردد. ذات حضرت حق قرآن را نازل کرد و در کنار قرآن اهل بیت را به عنوان مفسر قرار داد.
امام جمعه موقت ورامین در ادامه به انحرافات ایجاد شده در مسیر حق پس از رحلت پیامبر(ص) اشاره کرد و اوج آن را حادثه کربلا دانست و افزود: اگر نبود خون سیدالشهدا (ع) امروز خبری از اسلام ناب محمدی (ص) نبود و اگر افشاگری زینب (س) نبود پرونده کربلا مختومه می‌گردید.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با بیان اینکه دنیای بشریت در برابر عظمت زینب و فاطمه زانو زده است، تاکید کرد: زن مسلمان و شیعه ایرانی الگویی غیر از زینب و فاطمه ندارد. سیره این دو بزرگوار جهان بشریت را شیفته خود کرده است و در این عصر و زمان اگر مادر ایرانی دختر ایرانی و زن ایرانی در تمام عرصه‌ها با اقتدا به فاطمه و زینب (س) به میدان آمدند و در دنیا فوج فوج به حجاب روی می‌آورند.
وی ادامه داد: در دنیا چهره‌های سیاسی و زنان هنرمند این مکتب و الگو را به عنوان اسوه انتخاب کرده‌اند قدر چادر سیاه خود را بدانید. دشمنان دقیقا متوجه شدند تا زمانی که زن و دختر مسلمان ایرانی با حجاب و با عزت باشد عزیز است و در دام دشمنان نمی‌افتد بنابراین با چادر و با حجاب دشمنی می‌کنند.
حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: یک اسلام ستیز فرانسوی اخیرا اعلام کرده نیاز نیست بر سر کشورهای اسلامی بمب اتم بریزید بر سر زنان آنان دامن‌های کوتاه بریزید. اندلس قریب به ۶۰۰ سال حکومت اسلامی داشته است اما بعد از آن با رواج بی‌بندوباری حکومت را مسیحی کردند و خون مسلمانان را ریختند.
امام جمعه موقت ورامین گفت: جوامع غربی روز بروز رسوایی اخلاقی بیشتر می‌شود و در امریکا که ادعای حقوق بشر و آزادی دارد سالانه بیش از ۶۳۸ هزار تجاوز رخ می‌دهد و تاسف آور اینجاست که این افراد فرهنگ منحط خود را از طریق ابزارهای رسانه‌ای از قبیل ماهواره و … به ملتها تزریق کرده و تبلیغ می‌کنند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ما را از فرهنگ فاطمی و زینبی دور کند و این در حالی است که امروز دنیای بشریت در برابر عظمت زینب و فاطمه زانو زده است. قدر خود و قدر شاگردی مکتب امام حسین(ع) را بدانید و آزاده بمانید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول