اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکست در خانه بنیاد مسکن شیراز؛

تیم فوتسال فراز قم دومین هفته متوالی باخت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم با قبول باخت خارج از خانه برابر تیم بنیاد مسکن شیراز دومین شکست متوالی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال را پذیرا شد.

تیم فوتسال فراز قم دومین هفته متوالی باخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که در فاصله زمانی اندک نسبت به زمان اعلام شده برای آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با عجله شکل گرفته، بعد از اینکه در هفته نخست بازنده شد، هفته دوم را نیز با شکست سپری کرد.
فراز قم در هفته دوم در شیراز بازی سختی برابر تیم فوتسال بنیاد مسکن این شهر داشت، زیرا شیرازی‌ها سال‌های زیادی است که یکی از تیم‌های قوی حاضر در لیگ دسته اول فوتسال کشور به شمار می‌روند و یکی از مدعیان صعود از این گروه به شمار می‌روند.
شیرازی‌ها که میزبان فراز قم بودند و با آرامش خاطر بیشتری در خانه بازی می‌کردند، از فرصت میزبانی به خوبی بهره برده و اجازه هنرنمایی به بازیکنان تیم فوتسال فراز قم ندادند تا این بازی سخت برایشان با شکست به پایان برسد.
مسابقه دو تیم فوتسال فراز قم و بنیاد مسکن فارس در هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۷ بر صفر به سود تیم شیرازی بنیاد مسکن به پایان رسید تا تیم فوتسال فراز قم در ادامه لیگ دسته اول کار سختی در پیش داشته باشد.
این بازی در حالی برای تیم فوتسال فراز قم باز هم با ناکامی به پایان رسید که 16 تیم در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای برای کسب جواز دو تیم صعود کننده به فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
تیم فوتسال فراز قم بازیکنان مستعد و آینده‌داری را در مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب خود دارد و در صورتی که بتواند به موفقیت دست یابد، این برای مجموعه باشگاه فراز قم دستاوردی بسیار ارزنده‌ای به شمار خواهد رفت.
16 تیم حاضر در دو گروه در شرایطی دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال را برگزار می‌کنند که در پایان دیدارهای مرحله گروهی مسابقات، از هر گروه دوم تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد که از جمع آنها، در نهایت دو تیم برتر راهی مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهند شد.
تیم فوتسال فراز قم در حال حاضر بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی گروه دوم دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد و این در حالی است که در این گروه تیم‌های مدعی آرش بتن قزوین، هیئت قزوین، کاوه زرند کرمان، صدرای شیراز، هومن ساز ماهشهر، فولاد ماهان نوین اصفهان و بنیاد مسکن شیراز در کنار تیم فوتسال فراز قم حضور دارند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول