اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار کوتاه ورزشی از آذربایجان غربی؛

مسابقات فوتسال پیرانشهر با حضور 12 تیم آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال پیرانشهر با حضور 12 تیم به صورت دوره‌ای در سالن شهید بهشتی این شهرستان به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

مسابقات فوتسال پیرانشهر با حضور 12 تیم آغاز شد
عزیز حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات فوتسال پیرانشهر به صورت دوره‌ای در سالن شهید بهشتی این شهرستان به مدت یک هفته در حال برگزاری است.
رئیس هیئت فوتبال و فوتسال آذربایجان غربی با اشاره به حضور 12 تیم فوتسال از شهرستان پیرانشهر در این مسابقات، گفت: در نخستین روز از برگزاری  این مسابقات تیم‌های کوپر، حوزه شهری، پایگاه مسجد جامع و تیم شهید ورنیژه بر حریفان خود غلبه کردند.
این مسئول با بیان اینکه این مسابقات تا 6 روز آینده نیز ادامه دارد، افزود: علاوه بر این در نخستین روز از این بازی‌ها تیم‌های حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و پایگاه بسیج مطرح هم با تساوی 2-2 به تساوی رسیدند.
 
* آغاز مسابقات بسکتبال چایپاره
همچنین نایب رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسابقات بسکتبال شهرستان چایپاره دیروز در سالن یادگار امام این شهرستان با حضور 4 تیم در شهرستان چایپاره آغاز شد.
شمامه زمانی افزود: در این مسابقات تیم‌های شرکت کننده شامل تیم‌های شهدای چایپاره، ولایت، جوانان چایپاره و هیئت بسکتبال چایپاره با هم رقابت می‌کنند، که در روز نخست مسابقات بسکتبال شهرستان چایپاره تیم هیئت بسکتبال با امتیاز 54 بر 50 از سد تیم جوانان چایپاره گذشت.

* مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در شهرستان میاندوآب برگزار شد
نایب رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در شهرستان میاندوآب برگزار شد، گفت: این مسابقات با حضور 160 شرکت کننده در میاندوآب انجام شد.
مریم رفعت‌پناه افزود: این مسابقات با قهرمانی سیروس نعمت‌زاده پایان یافت و نیز محمد ولایی و صدرا مجتهدی به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول