اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتسال راه ساری:

برای نیم فصل دوم راه در لیگ فوتسال برنامه مدونی داریم

خبرگزاری فارس: مربی فوتسال تیم راه ساری گفت: برای نیم فصل دوم لیگ برای رویارویی با تیم‌ها برنامه داریم.

برای نیم فصل دوم راه در لیگ فوتسال برنامه مدونی داریم
جابر کیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در آستانه بازی این هفته تیمش برابر گسترش فولاد تبریز افزود: این هفته نیم فصل لیگ تمام می‌شود و با کسب نتایج ضعیف نتوانستیم نماینده خوبی برای استان و هواداران باشیم.
وی بیان داشت: هر چه مشکل در تیم بود بالاخره نیم فصل تمام شد و به بازیکنان گوشزد کردیم که در نیم فصل دوم باید ناکامی نیم فصل نخست با بازی خوب شما جبران شود.
کیان‌نژاد تصریح کرد: پس از برتری پرگل هفته گذشته در بازی خانگی بازیکنان با روحیه بهتر راهی تبریز می‌شوند و اگر در این بازی هم شانس داشته باشیم می‌توانیم با امتیاز به  ساری  باز گردیم.
مربی راه ساری در ادامه گفت: در حال حاضر روحیه و انگیزه بازیکنان خوب است و همه آنها آماده بازی در برابر گسترش فولاد تبریز هستند.
وی درباره تیم حریف افزود: گسترش فولاد تبریز از تیم‌های خوب لیگ است که تجربه چند ساله همچون تیم راه ساری در لیگ دارد، که فکر می‌کنم تماشاگران بازی زیبا و خوبی را از این دو تیم در سالن ورزشی ببینند.
کیان‌نژاد درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: مشکلات مالی راه ساری همچنان به جای خود باقی است که از مسئولان ورزش استان و شهرستان می‌خواهم که حمایت مالی و معنوی خود را به این تیم بیشتر کنند.
مربی راه ساری در پایان از زحمات چند ساله مصطفی آذری سرمربی راه ساری تشکر کرد و افزود: آذری همیشه در کنار تیم بوده و من هم از تجربیاتش در بهتر نتیجه‌گیری تیم کمک می‌گیرم.
به گزارش فارس، راه ساری از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه دهم آذر از ساعت 16 در سالن ورزشی شهیدپور شریفی مهمان گسترش فولاد تبریز است.
راه ساری هم اکنون با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی جای دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول