اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه:

حجاب فرد را در مقابل آفات محافظت می‌کند

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: حجاب دژی است که فرد را در مقابل آفات محافظت می‌کند.

حجاب فرد را در مقابل آفات محافظت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام علی بیاتی صبح امروز در یادواره شهدای روستای حسین‌آباد گرمسار که در فاطمیه (س) این روستا برگزار شد، اظهار داشت: حجاب همچون دژی است که فرد را در مقابل آسیب‌ها محافظت می‌کند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: همانطور که پوست یک سیب از آن محافظت می‏کند و اگر پوست آن گرفته شود، میکروب می‌گیرد و پلاسیده می‌شود؛ حجاب نیز برای زن همین گونه بوده و موجب مصونیت زن است.
وی خاطرنشان کرد: حجاب حافظ زن بوده و او را از آسیب‌ها و آفت‌ها محافظت می‌کند و کسی که حجاب ندارد، از خطرات در امان نیست و همیشه در معرض آسیب قرار دارد.
بیاتی با بیان اینکه وقتی حجاب نباشد، راه برای سوء‏استفاده از زنان باز خواهد بود، تصریح کرد: حجاب جزو ضروریات دین بوده و رعایت آن بر همه واجب است.
به گزارش فارس؛ فرمانده گردان الزهرای بسیج گرمسار نیز در کارگاه حجاب و عفاف که به مناسبت هفته بسیج در پایگاه آمنه شهرستان گرمسار برپا شد، گفت: حجاب کرامت و شرافت انسان است و به معنای پوشیدگی و مانع شدن از دسترسی دیگران است.
فخرالسادات طباطبایی افزود: امروز یکی از مسائل مهمی که جامعه ما را تهدید می‏کند، بدحجابی و یا بی‌حجابی بوده که باعث اشاعه فحشا شده و جوانان و نوجوانان زیادی را به منجلاب فساد هدایت کرده است.
وی با بیان اینکه اصلاح جامعه در گرو تقوای زن است، تصریح کرد: محیط خانواده کلاس درس و زن در محیط خانه، مربی است و در بیرون از منزل یک انسان حق‏طلب بوده و باید به انسانیت او نه به جنسیتش توجه شود.
فرمانده گردان الزهرای گرمسار بیان داشت: حجاب در زندگی باعث استحکام خانواده است و فرزندان آینه‌های ما هستند؛ چراکه آنچه خود انجام می‌دهیم در آنها مشاهده می‌کنیم.
طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج بی‌بند و باری و بدحجابی از اقدامات دشمن است و زنان با حفظ حجاب و عفت فاطمی خود می‌توانند از این میدان نبرد پیروز و سربلند بیرون آیند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول