اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تخصیص اعتبارات؛

البرز جزو 5 استان برتر بوکس کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بوکس استان البرز گفت: در صورت تخصیص اعتبارات و امکانات لازم ما توانایی قرار گرفتن در جمع پنج استان برتر کشور در رشته ورزشی بوکس را داریم.

البرز جزو 5 استان برتر بوکس کشور می‌شود
هوشنگ امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما امسال در مسابقات قهرمانی کشور در مقایسه با سال گذشته عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم در میان 10 استان برتر کشور قرار گیریم.
وی افزود: با این حال نبود فضای استاندارد تمرین و استعدادیابی یکی از مهم‌ترین مشکلات هیئت بوکس استان البرز است که امیدوارم با تعامل و همکاری مسئولان عالی‌رتبه به ویژه مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان، بتوانیم موفقیت‌های خود را افزایش دهیم.
این مسئول ورزشی افزود: متاسفانه فضای در اختیار هیئت بوکس استان در مجموعه شهید مطهری کرج فضایی کوچک است که به طور قطع امکان انجام تمرینات مناسب را به ورزشکاران ما نمی‌دهد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر امکانات فعلی ما برای تعبیه رینگ هوایی استاندارد نیست و به همین دلیل در هنگام برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور،‌ بوکسورها تجربه حضور در این میادین را نداشته و این مسئله در نتیجه‌گیری آنها تاثیر منفی گذاشت.
امینی تاکید کرد: به طور قطع مشکلات ما تا حد امکان برطرف گردد، شاهد رشد رشته ورزشی بوکس در استان البرز خواهیم بود، چرا که جوانان و نوجوانان این استان از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.
وی تصریح کرد:  با تمام مشکلات موجود کسب مقام ششم نوجوانان کشور، دوازدهمی جوانان و نهمی بزرگسالان کشوری عناوین کسب شده ورزشکاران البرزی در سال 90 است که به گفته کارشناسان نتایج قابل قبولی بوده و نسبت به سال‌های گذشته ما پیشرفت داشته‌ایم.

*البرز در حال پیشرفت در رشته ورزشی بوکس است
سرپرست هیئت بوکس استان البرز با تاکید بر اینکه ورزشکاران البرزی در حال پیشرفت هستند،‌ گفت:‌ به طور قطع با توجه بیشتر مسئولان به این رشته ورزشی، در آینده نزدیک بوکسورهای البرزی حرف‌های بسیاری برای گفتن در ایران و آسیا خواهند داشت.
امینی در پایان تاکید کرد: بوکس رشته‌ای المپیکی است و برای کسب موفقیت و  مدال‌ در المپیک باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی داشته باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول