اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه دیگر؛

مجمع عمومی هیئت بوکس مازندران به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: در حالی که طبق برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده قرار بود امروز چهارشنبه نهم آذر مجمع عمومی هیئت بوکس مازندران برای انتخاب رئیس هیئت برگزار شود، بنا به دلایلی این مجمع برگزار نمی‌شود و یک ماه به تعویق افتاد.

مجمع عمومی هیئت بوکس مازندران به تعویق افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری مجمع عمومی هیئت بوکس مازندران برای انتخاب رئیس هیئت دو کاندیدا دارد.
حسین جعفری رئیس فعلی هیئت بوکس استان و محمدجواد امینی از بازنشسته‌های آموزش و پرورش مازندران به عنوان دو رقیب برای رئیس شدن هیئت بوکس با هم رقابتی سخت و دشواری خواهند داشت.
برای برگزاری مجمع هیئت بوکس استان هیچگونه مشکلی نبود و همه چیز برای برگزاری انتخاب رئیس هیئت بوکس مازندران مهیا بود که با مخالفت و اعتراض یکی از کاندیدا به این مجمع و با حضور در فدراسیون این مجمع لغو شد.
گفته می‌شود دلیل اصلی عدم برگزاری مجمع هیئت بوکس مازندران  در چینش افراد و اعضا رأی دهند‌گان مجمع بود که با مخالفت امینی یکی از کاندیدا روبه‌رو بوده که به همین دلیل این مجمع از سوی ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس لغو و با یک ماه تاخیر به دهم دی موکول شد.
پس از اعتراض محمد جواد امینی از کاندیدای هیئت بوکس استان به نحوه انتخاب افراد، مجمع نمابری از سوی ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس امروز به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارسال شد که در این نامه از لغو مجمع و عدم صلاحیت افراد اعضا مجمع صحبت به میان آمد.
باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روز 10 دی آیا مجمع هیئت بوکس مازندران برگزار می‌شود یا خیر، همچنین از بین حسین جعفری و محمدجواد امینی کدامیک سکان هدایت بوکس استان را به مدت چهار سال برعهده خواهند گرفت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول