اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد جدید هیئت بوکس؛

مدرسان بین‌المللی بوکس به کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند

خبرگزاری فارس:سرپرست هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های اخیر رشته بوکس در این استان گفت: در برنامه جدید هیئت بوکس کهگیلویه و بویراحمد و در راستای ارتقای این رشته ورزشی، مدرسان بین‌المللی بوکس به کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند.

مدرسان بین‌المللی بوکس به کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند
حمیدرضا قبایی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تلاش‌های هیئت بوکس این استان برای ارتقای سطح کمی و کیفی این ورزش قهرمانی در استان اظهار داشت: هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت های مسئولان ورزشی استان در ماه‌های اخیر و حضور پرشور ورزشکاران این رشته هر روز به سوی پیشبرد اهداف خود گام بر می‌دارد.
وی از اجرای برنامه‌های متنوع این هیئت در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: دعوت از داوطلبان داوری رشته بوکس در استان کهگیلویه و بویراحمد و دعوت از مدرسان حرفه‌ای و بین‌المللی برای آموزش و ارتقا سطح داوری بوکس استان از برنامه‌های این هیئت است.
سرپرست هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد به حضور پرشور ورزشکاران بوکس این استان در همایش بزرگ بسیج و دیگر برنامه‌های مرتبط این هفته اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته بسیج مسابقات استانی بوکس با حضور ورزشکاران بسیجی رشته بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار می شود.
قبایی زاده با بیان اینکه بوکس می‌تواند با حمایت مسئولان ورزش یکی از پر مدال آورترین رشته‌های ورزشی برای ما باشد، گفت: از تعامل کنونی هیئت بوکس استان با فدراسیون بوکس می‌توان به برگزاری مسابقات بوکس کشوری در این استان در مهرماه امسال اشاره کرد که انتظار آینده روشنی برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان خود را داریم.
این پیشکسوت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد جوانان این استان را سرشار از ظرفیت رشته بوکس دانست و بیان کرد: اکنون شاهد حضور افراد دلسوز و کار کشته‌ای همچون سید مسعود حسینی، عماد پرهیزکار و امید جشان‌زاده در بدنه بوکس هستیم که با مدیریت و درایت خود همواره در جهت ارتقای ورزش بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد از خود گذشتگی می‌کنند.
سرپرست هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حمایت‌های بی دریغ استاندار از ورزش ابراز داشت: حضور استاندار در برنامه‌های مختلف ورزشی مایه دلگرمی و تزریق روحیه مضاعف به ورزشکاران هم استانی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول