اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بوکس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

راه‌اندازی لیگ برتر بوکس در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بوکس کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی لیگ برتر بوکس در کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی لیگ برتر بوکس در کهگیلویه و بویراحمد
حمیدرضا قبایی‌زاده امروز در حاشیه بازدید از امکانات هیئت بوکس شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش‌های مستمر صورت گرفته توانسته تا حدود زیادی جایگاه واقعی خود را پیدا کند، اظهار داشت: پیگیری‌های صورت گرفته در چند سال اخیر و حمایت‌های مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان از هیئت‌های مختلف ورزشی به ‌خصوص بوکس شاهد شکوفایی این ورزش مفرح در استان بودیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس کشور و حضور بزرگان این رشته ورزشی و همچنین حضور رئیس این فدراسیون در استان ابراز داشت: برپایی چنین مسابقاتی در سطح ملی سکوی پرتابی برای این رشته ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد است که علاوه بر ایجاد انگیزه و خودباوری در میان ورزشکاران بوکس هم استانی، گرفتن امتیازات گوناگونی همچون رینگ‌های استاندارد و نگاه ویژه فدراسیون به بوکس این استان از دیگر دست آوردهای آن به شمار می‌رود.
وی از زحمات مسئولان ورزش این استان برای کمک به بوکس تقدیر کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیرکل ورزش و جوانان این استان و تلاش‌های بی‌دریغ عوامل و مسئولان این اداره کل توانستیم تا حد زیادی جایگاه بوکس این استان را در سطح ملی ارتقا دهیم.
سرپرست هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌های آموزشی برای ورزشکاران این رشته را از اولویت‌های این هیئت عنوان کرد و افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با فدرایسون بوکس موفق به اخذ مجوز برای ارائه کلاس‌های آموزشی برای مربیان این رشته در استان شدیم.
قبایی‌زاده به حضور اساتید مجرب بوکس در آینده نزدیک در این استان خبر داد و گفت: این اساتید به منظور آشنایی هر چه بیشتر مربیان بوکس و آشنا کردن آنها به قوانین و دستورالعمل‌های فدراسیون جهانی در آینده نزدیک در استان حضور خواهند یافت.
وی تعداد رینگ‌های بوکس موجود در این استان را چهار رینگ اعلام کرد و اظهار داشت: این رینگ‌های استاندارد در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهئمی هستند که و باید یادآور شد که بوکس گچساران از لحاظ استاندارد بودن و قدمت از همه نقاط این استان غنی‌تر است.
سرپرست هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان در رشته بوکس دارای افتخارات فراوانی حتی در قبل از انقلاب است، ابراز داشت: ورزشکاران بوکس استان در دوره‌های متفاوت و با توجه به برخی کمبود امکانات توانسته بودند به درجات عالی کشوری نایل شوند که اکنون نیز با حمایت‌های به عمل آمده شاهد رتبه هفتم کشوری بوکس در رده جوانان هستیم.
 قبایی‌زاده افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی به عمل آمده و ارائه آموزش‌های لازم شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در دیگر رده‌های سنی در این استان باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول