اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گنبدکاووس؛

مسابقات ژیمناستیک سوپر لیگ کشوری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات ژیمناستیک سوپر لیگ کشوری به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد.

مسابقات ژیمناستیک سوپر لیگ کشوری برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان این مسابقات با شرکت شش تیم از گنبدکاووس، تهران، ارومیه، زنجان، خراسان‎رضوی و اهواز در شش وسیله به مدت یک روز برگزار شد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس بعد از ظهر امروز در آغاز مراسم برگزاری این دوره از رقابت‌های ژیمناستیک که با حضور سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، مسئولان و ورزشکاران در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، گفت: ورزش در سلامت جسم و تعالی روح جامعه موثر است.
حیدرعلی احمدی با بیان اینکه ورزش از ابزارهای مهم در سلامتی جامعه است، اظهار داشت: جامعه پویا به سلامت و نشاط جسم و تعالی روحی و روحیه سلحشوری و تمرین صبوری نیازمند است.
وی تصریح کرد: همه این ارزش‎ها از طریق ترویج ورزش حاصل می‌شود و تا حد زیادی به فعالیت ورزشی وابسته است.
فرماندار گنبدکاووس با اشاره به رهنمودهای رهبری در خصوص تهذیب، تحصیل و ورزش خاطرنشان کرد: توقع بزرگان و جامعه از جوانان کشور این است که در کنار تهذیب و پژوهش علمی به ورزش و تربیت‌بدنی توجه کنند تا کسالت و خمودگی از جامعه رخت بر بندد.
احمدی افزود: برای ورزش و تندرستی نسل جوان همه پیشکسوتان، مربیان و فعالان ورزش باید زمینه حضور گسترده نسل جوان را در فعالیت‎های ورزشی فراهم کنند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی نیازمند جوانانی مومن و سالم و مقاوم در مقابل تهاجمات و توطئه‌های بیگانه است و این هم با تمرین تقوا و گرایش به ورزش قابل تحصیل است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به میزبانی گنبدکاووس از مسابقات لیگ برتر ژیمناستیک در این شهرستان، بر شناسایی استعدادهای ورزشی ژیمناستیک در شهرستان تاکید کرد و گفت: ژیمناستیک از ورزش‎های مفرح و آمیزه‌ای از فیزیک و هنر و تمرکز و فکر و قوای جسمی است.
در این دوره از رقابت‎ها نوجوانان ژیمناستیک کار گنبدی به نمایش حرکات ورزشی در این رشته پرداختند و این دوره از مسابقات دسته یک و دسته دو کشوری و رقابت‎های رشته ترامپولین باشگاهی در سالن المپیک گنبدکاووس در مدت دو روز گذشته برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول