اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور:

بازنشستگان آموزش و پرورش بیمه طلایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از فراهم شدن مقدمات بیمه طلایی برای بازنشستگان آموزش و پرورش خبر داد.

بازنشستگان آموزش و پرورش بیمه طلایی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب ایراندوخت عطاریان در حاشیه مراسم افتتاح خانه مهر بازنشستگان در سراب و بررسی مشکلات بازنشستگان این منطقه اظهارکرد: در پی مذاکراتی که با مسئولان وزارت آموزش و پرورش داشتیم مقرر شد تا صندوق بازنشستگی کشور با واریز 200 میلیارد تومان یعنی برای هر بازنشسته در حدود 70 هزار ریال به حساب آموزش و پرورش، بیمه طلایی برای بازنشستگان این وزارتخانه نیز شامل شود. 
وی با اذعان به مشکلات موجود در درمان بازنشستگان تصریح کرد: با منفک شدن بیش از 700 هزار نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش از بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ می‌توان زمینه بیمه طلایی سایر بازنشستگان را در بیمه ایران فراهم کرد.
عطاریان ادامه داد: کانون‌های بازنشستگان می‌توانند با پرداخت ماهیانه 70 هزار ریال به ازای هر بازنشسته آنها را زیرپوشش بیمه طلایی درآورند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور یادآور شد: کسانی که نمی‌خواهند مبلغ 70 هزار ریال پرداخت کنند همچنان تحت بیمه تکمیلی خواهند بود.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در پاسخ به گلایه با‌زنشستگان از نحوه پرداخت‌های بیمه تکمیلی آتیه‌سازان تاکید کرد: در مناقصه‌ای که صورت گرفت فقط بیمه آتیه‌سازان شرکت و برنده شد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در مورد تجمیع پرداخت عائله‌مندی، حق اولاد و عیدی نیز تصریح کرد: طبق قانون این موارد باید از طریق خود دستگاه اجرایی پرداخت شود.
وی پیشنهاد کرد: دولت مبالغ این سه ردیف را به حساب صندوق واریز کند تا از این طریق به صورت تجمیع شده با مستمری ماهانه پرداخت شود.
فرخنده آذربایجانی، به نمایندگی از کانون‌های بازنشستگی سراب گفت: نباید این تلقی شکل بگیرد که با پایان قرارداد کاری فصل بیکاری شخص آغاز می‌شود چرا که خدمت به جامعه پایان‌ناپذیر بوده و انسان در هیچ مقطعی از زندگی خود رها شده نیست.
وی با گلایه از نحوه خدمت‌رسانی بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: کهنسالان در حالی که خود باید اسناد مربوطه را تحویل دهند با قرارداد یک ساله صندوق با این بیمه دچار مشکلات فراوانی شده و از نحوه پرداخت‌ها راضی نیستند.
آذربابجانی پیشنهاد کرد: عقد قرارداد طویل‌المدت با بیمه‌ای با قدرت و توان مالی بالا صورت گیرد. پرداخت معوقه‌های بازنشستگان، ایجاد درمانگاه ویژه بازنشستگان، استخدام یکی از فرزندان واجد شرایط به جای وی در ارگان‌های مربوطه، از دیگر خواست‌های بازنشستگان سراب اعلام شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول