اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

اختصاص 80 میلیارد ریال به طرح سبزه میدان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان از اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار به طرح سبزه میدان زنجان خبر داد.

اختصاص 80 میلیارد ریال به طرح سبزه میدان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی‌اکبر کریمی ‌در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه احداث تونل شهری از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان زنجان است، اظهار داشت: بر اساس آخرین مطالعات تونل شهری زنجان در خیابان زینبیه و در داخل طرح سبزه میدان گنجانده شده است.
وی طول تونل تعریف شده برای شهر زنجان را یک کیلومتر اعلام کرد و افزود: این تونل در محدوده خیابان‌های سعدی تا شهدا عملیاتی می‌شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان اضافه کرد: فاز نخست تونل شهری در قالب طرح سبزه میدان اجرا می‌شود و فاز دوم نیز به سمت خیابان شهدا اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استانداری از محل اعتبارات عمران شهری زنجان اقدام به تخصیص اعتبار به طرح سبزه میدان کرده است، مبلغ این اعتبار را 80 میلیارد ریال اعلام کرد.
کریمی تصریح کرد:30 میلیارد ریال از بودجه در نظر گرفته شده برای تونل شهری در نظر گرفته شده است و بقیه هم برای طرح سبزه میدان هزینه می‌شود.
وی مساحت طرح سبزه میدان را 11.7 هکتار اعلام کرد و گفت: پنج هکتار مربوط به محوطه میدان و بقیه مربوط به املاک و ساختمان‌های اطراف میدان پیش‌بینی شده است.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به نهایی شدن طرح سبزه میدان افزود: طرح سبزه میدان پس از انجام کارهای کارشناسی‌ متعدد در ارگان‌های دیگر از جمله شورای شهر و شهرداری نهایی شده است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره شرکت‌های آماده سرمایه‌گذاری در طرح سبزه میدان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری غدیر یکی از شرکت‌هایی است، که خواستار ارائه طرح سبزه میدان برای بررسی امکان سرمایه‌گذاری شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول