اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آشتیانی:

درد جسمانی معلولین نزد خداوند فضیلت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیماران نزد خداوند از ارزش و مقامی ویژه برخوردار هستند، گفت: درد جسمی معلولین نزد خداوند فضیلت به شمار می‌رود.

درد جسمانی معلولین نزد خداوند فضیلت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در مراسم روز جهانی معلولان که در حسینیه شهدای قم بر گزار شد، اظهار کرد: خداپرستی و دینداری از دستورات ائمه است و نباید به حاشیه زندگی مردم برود.
وی افزود: اگر دینداری، عمل به آیه‌های قرآن و فرمایشات نبی اکرم در دستور کار زندگی قرار بگیرد، وظیفه ما نسبت به مستمندان و نیازمندان مشخص می‌شود.
نماینده مردم  قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همانگونه که با صدای اذان برای اقامه نماز به مساجد مراجعه می‌کنیم برای پاسخ به کمک نیازمندان نیز باید شتاب کنیم.
وی وجود خیرین را در قم موجب برکت دانست و گفت: توانمندان مالی نسبت به حل مشکلات زندانیان، ساختن مدرسه، مسجد و سرپرستی یتیمان اهتمام دارند که این امور از ارزش والایی برخوردار است.
آشتیانی افزود: همانگونه که درد کشیدن جسمانی برای معلولین نزد خداوند فضیلت محسوب می‌شود، پرستاری و امدادرسانی به این اشخاص نیز نزد خداوند ارزشمند است.
وی به آرزوی علامه طباطبایی مفسر قرآن اشاره و بیان کرد: صاحب تفسیر المیزان ثواب نگارش این کتاب را با پرستاری از بیمار برابر عنوان کرده و این نشان‌دهنده ثواب عظیم این عمل است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان سازمان بهزیستی و خانواده معلولان باید بدانند که عمل آنها فضیلت فراوانی دارد.
آشتیانی عنوان کرد: افراد همانگونه که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند باید نسبت  به سلامتی این قشر از جامعه نیز حساس باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای حمایت از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تلاش می‌کند و گام‌های بلندی را در این زمینه برداشته است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول