اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بنایی:

امکانات ورزشی برای معلولین نیاز به مدیریت دارد

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ورزش را نیاز اساسی معلولان دانست و گفت: امکانات ورزشی موجود برای معلولان نیاز به مدیریت دارد.

امکانات ورزشی برای معلولین نیاز به مدیریت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علی بنایی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین که در حسینیه شهدای قم برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات با حضور معلولان موجب تامل می‌شود.
وی با اشاره به شادابی و لبخند معلولان، با وجود مشکلات فراوان جسمانی تصریح کرد: آنچه امروز موجب نشاط این قشر از جامعه می‌شود، ایمان به لطف خدای بزرگ و امید به آینده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تمام مسئولان استان قم تلاش می‌کنند تا مشکلات معلولین را در جامعه برطرف کنند.
وی افزود: مشکلات در سطح جامعه فراوان است و برای برطرف کردن و روان‌سازی آن نیازمند به گذشت زمان هستیم تا این تلاش‌ها دیده شود.
حجت‌الاسلام بنایی با اشاره به محدود بودن بودجه‌های دولتی تاکید کرد: خیرین باید صمیمانه در کنار دولت قرار گیرند تا شاهد برطرف شدن مشکلات جامعه باشیم.
وی تصریح کرد: باید تمام توان خود را برای جلوگیری از گسترش جامعه معلولان به کار بسته و این کار نیازمند کار کارشناسی دقیق و تخصصی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با رعایت مسائل بهداشتی و درمانی و نکات پزشکی جلوی رشد این جمعیت در جامعه گرفته می‌شود.
بنایی با اشاره به برخی نیازهای ورزشی معلولان در جامعه گفت: با توجه به اینکه تهیه امکانات ورزشی ویژه جامعه معلولین نیازمند زمان و بودجه کلان است باید مسئولین ذیربط نسبت به مدیریت سالن‌ها و امکانات ورزشی موجود برای معلولان اهتمام جدی داشته باشند.
وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا مشکلات جامعه معلولین را برای حضور در بانک‌ها، معابر عمومی و دیگر نقاط با کمک شهرداری برطرف کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: معلولیت جسمانی این قشر از جامعه مانع فعالیت‌های علمی و درخشیدن هرچه بیشتر آنان در جامعه نشده است.
بنایی عنوان کرد: اگرچه معلولان در یک یا چند عضو بدن خود دچار نقص شده‌اند اما خداوند به آنها نعمت کمال را عطا کرده است و این افراد توانستند با تحصیل در مقاطع عالی رتبه نقص جسمانی خود را بپوشانند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول