اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

حفظ دستاوردهای بسیج مهمترین وظیفه جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: حفظ دستاوردهای بسیج مهمترین وظیفه جامعه است.

حفظ دستاوردهای بسیج مهمترین وظیفه جامعه است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در همایش بسیجیان این شهرستان که در مجتمع فرهنگی ایثار کردان برگزار شد اظهار داشت: بسیجیان با حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف کشور تاکنون توانسته‌اند کارنامه درخشانی را از خود به جای بگذارند.
وی ادامه داد:‌ ما باید قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس باشیم و دستاوردهای آنان را حفظ نماییم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گسترش فرهنگ بسیجی را در بین نسل امروز مهم خواند و افزود: تفکر بسیج باید در بین نسل امروز نهادینه شود تا جوانان و نوجوانان امروز نیز با الگو گرفتن از بسیجیان راه آنها را ادامه داده و خود را موظف بر حفظ دستاوردها و آرمان‌های بسیجیان بدانند.
حدادی خاطرنشان کرد: تشکیل نهاد مردمی بسیج توسط خمینی کبیر (ره) تأثیرات بسیار مثبتی را در عرصه‌های مختلف کشور داشت و امروز شاهد هستیم که بسیج تأثیرگذارترین نهاد در توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور است.
وی ادامه داد: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور و پررنگ در جبهه‌ها در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده و ریشه انقلاب اسلامی را در کشور تنومند کردند.
حدادی تأکید کرد: ما باید قدردان خون شهدا و بسیجیانی باشیم که با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه نداند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی افزود: امروز نیز در عرصه‌های دیگر همچون علم و فناوری نیز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم که دانشمندان کشور با تأسی از فرهنگ بسیج امروز کشور را به مرحله‌ای از پیشرفت و توسعه رسانده‌اند که قادر خواهیم بود با بسیاری از کشورهای توسعه یافته رقابت داشته باشیم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز نوجوانان و جوانان در عرصه دیگر به مقابله با دشمن رفته و باید با حساسیت بیشتر این هجمه‌های فرهنگی را خنثی کنند.
حدادی اندیشه بسیج را یک ارزش و یکی از بزرگترین افتخارات ایران اسلامی دانست و ادامه داد: تفکر و اندیشه بسیج در تمام موارد سبب هراس دشمنان شده لذا باید این فرهنگ غنی بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.
وی در ادامه سخنان خود به بیداری جهان اسلام پرداخت و گفت: خیزش کشورهای اسلامی امروز با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران انجام شده است و آنان با الگوگیری از فرهنگ و تفکر بسیج در برابر ستمگران و مستبدان کشورهای خود به پا خواستند و خواستار نابودی ظلم و ستم هستند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول