اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 56 سال؛

قزوین در رشته تیراندازی سهمیه المپیک گرفت

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: توسط ورزشکار قزوینی، پس از 56 سال سهمیه المپیک در رشته تیراندازی گرفته‌ایم.

قزوین در رشته تیراندازی سهمیه المپیک گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید احمدپور ظهر امروز در دیدار مدیرکل بهزیستی استان و بخشدار محمدیه با مظاهر شیرزاد ورزشکار قزوینی و عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان بیان کرد: افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در جهان جای تبریک دارد و این افتخاری برای استان است که ورزشکاری نیز از این استان حضوری موفق در این تیم دارد.
وی ادامه داد: هیئت ناشنوایان یکی از هیئت‌های ورزشی موفق در استان است و در این استان افتخاراتی را شاهد هستیم که البته این افتخارات نیز ناشی از تلاش ورزشکاران، مسئولان و مربیان است و همه هیئت‌ها تلاش زیادی در راستای کسب موفقیت‌ها دارند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: ما به تازگی سهمیه المپیک را در رشته تیراندازی گرفته‌ایم که این امر بعد از 56 سال در استان اتفاق افتاده است و ابراهیم برخورداری این افتخار را برای کشور و استان ما به دست آورده و امیدواریم در مسابقات 2012 لندن بتواند یکی از مدال‌های رنگی را به ارمغان آورد.
وی عنوان کرد: ما 420 هیئت ورزشی در کل استان داریم و اعتبارات فصل پنج ما محدود است و امیدواریم همه هیئت‌ها بیش از این افتخاراتی را برای استان و کشور ما به ارمغان آورند.
در ادامه بخشدار محمدیه اظهار کرد: افتخارآفرینی این ورزشکار ناشی از تلاش دسته جمعی است و ما باید زمینه و بستر توسعه ورزشی را برای جوانان مهیا کنیم.
طاهر مشایخ با اشاره به افزایش فضای ورزشی در شهر محمدیه افزود: در محمدیه زمانی فقط یک سالن ورزشی وجود داشت، این شهر 100 هزار نفر جمعیت دارد و در چهار ،پنج سال گذشته شاهد احداث چهار سالن تربیت‌بدنی هستیم و یک سالن تربیت‌بدنی نیز توسط شهرداری آماده شده است.
وی عنوان کرد: وجود سالن‌های ورزشی زمینه را برای حضور هرچه بیشتر ورزشکاران مهیا کرده است و یک سالن نیز در بیدستان احداث شده و یک سالن ورزشی نیز در شریفیه در حال اتمام است و در حصار خروان نیز سالن ورزشی افتتاح شده است.
بخشدار محمدیه خاطرنشان کرد: در مجموع هشت سالن تربیت‌بدنی در چند سال اخیر در این شهر اضافه شده و با حمایت مسئولان این فضای فیزیکی فراهم شده است و ان‌شاءالله جوانان این شهر و بخش هرچه بیشتر در عرصه‌های ورزشی بدرخشند و زمینه پیشرفت بیشتر جوانان در روستاها و شهرهای کوچک نیز فراهم شود.
در پایان این دیدار، با اهدای هدایایی از سوی سازمان بهزیستی قزوین و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از مظاهر شیرزاد عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان تقدیر شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول