اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

رفتار شهید مدرس معیار عملکرد نمایندگان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت بهترین و جامع‌ترین معیار عملکردی نمایندگان را نزدیکی به رفتار شهید مدرس خواند.

رفتار شهید مدرس معیار عملکرد نمایندگان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید محمدکاظم حجازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مجلس در امر قانون‌گذاری و تعیین سرنوشت جامعه اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند از این منظر وظایف نمایندگی خود را به نحو احسن انجام دهند.
وی گفت: شاکله شخصیتی شهید مدرس تمام ابعاد یک نماینده آزاده، وارسته، هوشیار، جسور، قانع و حق‌طلب را در خود داشته و به این دلیل توانسته به عنوان یک الگوی کامل برای کسانی باشد که در نظام جمهوری اسلامی، لباس نمایندگی مردم را بر تن دارند.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان بهترین و جامع‌ترین معیار عملکردی را نزدیکی به رفتار شهید مدرس خواند و ادامه داد: نمایندگان مجلس برای ارزیابی میزان توفیقات خود باید این مهم را مدنظر داشته باشند که به چه میزان با نوع رفتار شهید مدرس نزدیکی دارند.
به گفته وی شهید مدرس با علم به همه جوانب مسائل جامعه هیچ‌گاه در رفتار خود دچار افراط و تفریط و یا بازی‌های سیاسی نشد که این یکی از موارد مهم است.
حجازی بیان کرد: هیچ مجموعه‌ای نتوانسته شهید مدرس را هزینه منافع گروهی، شخصی و یا جناحی کند که همین امر یکی دیگر از ویژگی‌های حائز اهمیت شخصیتی ایشان بوده است.
وی تأکید کرد: شهید مدرس در ورود به مباحث مختلف ضمن اینکه خود را با تمام وجود در پیشگاه خداوند متعال احساس می‌کرد، در پی انجام وظیفه محوله به صورت جامع و کامل بود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد ایشان رفع نیازهای کلان ملی و خدمت‌رسانی به مردم از طریق قانونگذاری و دفاع از حق را در دستور کار خود داشتند و همین خصوصیات زمینه ماندگاری نام و یاد ایشان را فراهم کرده است.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه شهید مدرس راه و رسم امانتداری و صیانت از رأی مردم را به آیندگان آموخت، افزود: ایشان ضمن برقراری ارتباط تنگاتنگ با مردم، واقعیات جامعه را شناخت و بر اساس دید تخصصی خود، در فضای پارلمانی با نگاه کارشناسی با هدف دفاع از حقوق مردم از بیان حق و حقیقت نهراسید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول