اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز درگذشت شهید مدرس؛

نماهنگ گرامیداشت شخصیت شهید مدرس رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی فرهنگی آستان‌قدس گفت: همزمان با سالروز درگذشت شهید سید حسن مدرس نماهنگی که برای این عالم فرزانه سروده شده رونمایی می‌شود.

نماهنگ گرامیداشت شخصیت شهید مدرس رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجلال حسینی ظهر امروز در نشست خبری که در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: این نماهنگ توسط مدرسه بقاع برای عالم عالیقدر شهید سیدحسن مدرس آماده شده که در سالروز وی در مجلس و همچنین آرامگاه شهید رونمایی می‌شود.
حسینی با بیان اینکه بنیاد پژوهش‌ها به منظور تبیین شخصیت شهید مدرس، اقدام به برگزاری برنامه‌هایی کرده است، افزود: به همین مناسبت نشست هم‌اندیشی پژوهشگران 3 آذر نیز همایش روحانیون و علما در کاشمر برگزار شد.
دبیر شورای عالی فرهنگی تصریح کرد: تعامل خوبی با بخش رسانه برقرار شده که در همین راستا، فیلم کوتاهی از زندگی و شخصیت شهید مدرس تهیه شده است.
وی تهیه دو برنامه مستند دیگر، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان پلی به گذشته، انتشار کتاب فروغ دانایی مشتمل بر خاطرات، اندیشه‌ها و دیدگاه‌های مدرس را از دیگر اقدامات آستان قدس رضوی برای تبیین بهتر شخصیت مدرس عنوان کرد.
حسینی گفت: همچنین نشریه الکترونیکی و اتوماسیون اداری اندیشه‌های شهید مدرس در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را تبیین می کند، در سایت آستان‌قدس رضوی تعبیه شده است.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان‌قدس خاطرنشان کرد: بروشورهای تخصصی از قبیل دیدگاه‌های علمی شهید مدرس توسط آستان‌قدس رضوی آماده شده و درسنامه شهید مدرس توسط دبیرخانه این نهاد با یک بازنگری به چاپ مجدد رسید.
وی بیان داشت: بسته‌های فرهنگی برای اساتید آموزش عالی مشتمل بر بروشور، درسنامه و کتابشناسی ارسال شده است.
حسینی، توزیع بروشور و سی‌دی و پوسترهای شهید مدرس در مجتمع بین راهی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی آستان‌قدس عنوان کرد و گفت: همچنین با همکاری نهاد نماز جمعه و تعاملی که با ائمه جمعه سراسر کشور صورت گرفته، روز جمعه 11 آذر ماه بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین شخصیت آیت‌الله مدرس اختصاص می‌یابد.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان‌قدس با اشاره به اینکه 8 آذر ماه نیز مراسم شبی با قرآن در آرامگاه شهید مدرس برگزار می‌شود، بیان داشت: زنگ سیاست دیانت و ایثار و مقاومت 10 آذرماه در مدرسه فنی‌حرفه‌ای شهید مدرس کاشمر به مناسبت بزرگداشت شخصیت شهید عالیقدر نواخته می‌شود.
حسینی برگزاری مسابقه کتابخوانی توسط موسسه علمی کاربردی آستان قدس، اعزام دانشجویان مدیریت فرهنگی و اساتید به همایش سالگرد شهید مدرس در کاشمر را از دیگر فعالیت‌های آستان‌قدس برای تکریم شخصیت شهید مدرس عنوان کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول