اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

نمایندگان مجلس از مدرس الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت گفت: بهترین الگو برای هر نماینده مجلس الگوگیری از شهید مدرس در همه زمینه‌ها از جمله موضوعات سیاسی است.

نمایندگان مجلس از مدرس الگو بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در نماز جمعه این هفته  شهرستان دهدشت با دعوت به رعایت تقوا و دوری از گناه اظهار کرد: ایمان بدون عمل بی‌فایده است و ائمه نیز همواره ما را از ایمان بدون عمل بر حذر داشته‌اند.
امام جمعه موقت دهدشت با بیان روایتی از امام علی(ع) گفت: ایمان و عمل با هم راه را برای کمال انسان هموار می‌کنند.
تقوی بیان کرد: امروز در جامعه جهانی بعضی تفکرات انحرافی به ‌وجود آمده که سعی در ترویج این امر دارند که انسان نیاز به ایمان همراه با عمل ندارد.
امام جمعه موقت دهدشت گفت: انسان‌ها در دنیا به اموالشان می‌نازند اما، در آخرت این عمل است که به دردشان می‌خورد.
تقوی ادامه داد: این نکته مهم است که عبادت باید با حضور قلب و تفکر باشد و کسانی که از عبادت لذت نمی‌برند و مزه عبادت واقعی را نچشیده‌اند به این دلیل است که از چشیدن طعم عبادت بی‌بهره مانده و آن را درک نمی‌کنند.
وی با انتقاد شدید از کسانی است که در عبادات و ادعیه دخل و تصرف می‌کنند، ابراز داشت: برای اثربخشی بیشتر عبادات باید آن‌طور که ائمه و بزرگان گفته و خواسته‌اند عمل کنیم.
تقوی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم افزود: راه امام حسین (ع) راه انسان‌های سعادت‌مند است و آن امام با قیام خود راه مبارزه با ظلم و فساد را در همه زمان‌ها و مکان‌ها به انسان‌ها نشان داد.
وی گفت: نهضت‌ها و قیام‌هایی که امروزه در جهان اسلام اتفاق می‌افتد برگرفته از قیام امام حسین (ع) بوده و تا زمانی که ما راه و فرهنگ امام حسین(ع) را ادامه دهیم، به یقین راه را گم نخواهیم کرد.
خطیب موقت جمعه دهدشت با یادآوری سالروز شهادت شهید مدرس که به نام روز مجلس نامگذاری شده، با آرزوی توفیق برای نمایندگان مجلس در همه شئون به خصوص دفاع از آرمان‌های انقلاب افزود: نمایندگان باید سعی کنند قوانین را به نفع اسلام تثبیت کنند و در اعمال خود سعی کنند راه شهید مدرس را ادامه دهند.
تقوی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بیداری امروزی جهان اسلام پیامد تفکر بسیجی است و حفظ تفکر بسیجی مایه نجات ملت و سعادت مردم است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول