اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سمنان بررسی شد؛

مدیریت کلیدهای هوایی توزیع برق از طریق پیامک

خبرگزاری فارس: همایش آموزشی مدیریت کلیدهای هوایی توزیع برق از طریق پیام کوتاه در سمنان برگزار شد.

مدیریت کلیدهای هوایی توزیع برق از طریق پیامک
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با حضور روسای بهره‏برداری مدیریت‏های توزیع برق استان سمنان، همایش آموزشی یک روزه اتوماسیون کلیدهای هوایی با استفاده از کانال ارتباطی GSM Modem از طریق پیام کوتاه به اجرا درآمد.
نماینده شرکت ارائه‏کننده این سامانه با تشریح قابلیت‏های آن گفت: به منظور افزایش اطمینان شبکه و قابلیت مانور و کاهش زمان انجام آن، اجرای پروژه اتوماسیون در شبکه‏های توزیع برق امری موثر و کارساز است.
کیوان عراقی با بیان اینکه امروزه چندین تکنولوژی ارتباط بی‏سیم برای اتوماسیون سیستم شبکه برق وجود دارد، افزود: در مقایسه با شبکه‏های سنتی سیمی، تکنولوژی‏های ارتباط بی‏سیم دارای مزیت‏هایی نظیر صرفه‏جویی در هزینه کابل و کابل‏کشی است.
وی اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی GSM (GENERAL SYSTEM MOBILEبا توجه به آماده بودن زیرساخت آن از مزایای بالقوه و فراوان اقتصادی برخوردار بوده و یکی از آنها استفاده از سیستم پیامک (sms) به منظور کنترل و مونیتورینگ تجهیزات مختلف پست‏هاست.
نماینده شرکت ارائه‏کننده این سامانه همچنین یادآور شد: در پروژه اتوماسیون شبکه‏های توزیع، کاربر می‏‏تواند پارامترهایی که مطابق نیاز در دستگاه هشدار تعریف شده از جمله دما، فشار، وزن، ولتاژ جریان و شرایط قطع یا وصل را از طریق پیام کوتاه دریافت کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول