اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد:

پروژه‌های نیمه تمام استان قم در انتظار تخصیص اعتبار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عدم تخصیص اعتبارات دور سوم سفر رئیس جمهور به استان قم انتقاد کرد.

پروژه‌های نیمه تمام استان قم در انتظار تخصیص اعتبار
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، حجت‌الاسلام علی بنایی اظهار داشت: در ستاد پیگیری مصوبات سفر رهبری، با کارشناسی دقیق و هدفمند نیازهای استان قم را به دو دسته درون‌شهری و برون‌شهری تقسیم کرده‌ایم که امیدواریم با تخصیص اعتبار، روند اجرایی این طرح‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه احداث فرودگاه بین المللی قم، شبکه حمل و نقل ریلی، آزادراه‌ها و اتوبان‌ها را از جمله پروژه‌های برون شهری استان دانست و بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام درون شهری تأکید کرد.
عضو فراکسیون روحانیون با بیان اینکه قم تنها استانی است که از دور سوم سفر هیئت دولت محروم مانده است، تصریح کرد: اگرچه دور سوم سفرهای استانی به قم محقق نشد ولی باید اعتبارات آن به قم تعلق یابد.
وی با بیان اینکه علاوه بر لغو سفر رئیس جمهور به قم تا کنون بودجه مصوبات سفر رهبری نیز به صورت مطلوب و مورد انتظار به استان تعلق نگرفته است، گفت: متأسفانه تا کنون اعتبارات سفر به قم تخصیص نیافته است و استان قم در مجموع 5 بیش از هزار میلیارد تومان متضرر شده است.
وی با اشاره به اینکه برخی علت لغو سفر رئیس جمهور به قم را سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته می‌دانند، بیان کرد: این سخنان با عدالت‌محوری سازگار نیست زیرا این دو سفر کاملا از هم مجزاست و هر کدام اعتبارات خاص خودش را دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول