اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

نگاه رهبری به معروف و منکر اجرایی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: همان نگاهی که رهبر معظم انقلاب به امر به معروف و نهی از منکر دارد را باید اجرایی کنیم.

نگاه رهبری به معروف و منکر اجرایی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان، با قدردانی از تلاش‌های سپاه امام صادق(ع) در اجرای مطلوب برنامه‌های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است که تحقق آن موجب رشد، کمال فردی و اجتماعی انسان می‌شود.
صفایی بوشهری اضافه کرد: کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوب پیش می‌رود و امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح در این زمینه برخی از مشکلات موجود بر سر راه نیز رفع شود.
وی بیان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و نیروهای فعال در آن برنامه‌ریز و ناظر هستند و مجری و عامل محسوب نمی‌شوند زیرا هیچ یک از اعضای ستاد نباید حضور عملی داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی مجری برنامه‌ها قلمداد می‌شوند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه این ستاد یک ستاد موفق به شمار می‌رود، گفت: باید برای اجرای برنامه‌های ستاد یک بودجه مشخص به تصویب برسد.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر تسریع در تخصیص اعتبارات اضافه کرد: در اجرای برخی از امور اگر تسریع نشود تخریب صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: اسلام به‌زودی واقعیت جهانی خود را پیدا می‌کند و این موفقیت با مدیریت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
امام جمعه بوشهر گفت: با نگاه مقام معظم رهبری فضای سیاسی جهان به تحولات بزرگ خود نزدیک می‌شود.
صفایی بوشهری یادآور شد: امروز در آستانه تحول عظیمی هستیم و بیداری اسلامی صورت گرفته در حال تبدیل شدن به بیداری جهانی است و همان شعارهایی که در تونس و مصر سرداده می‌شود در کشورهای اروپایی نیز گفته می‌شود.
صفایی بوشهری افزود: این حرکت‌های اسلامی و بیداری جهانی به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهان رخ داده است.
جانشین ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بوشهر نیز با اشاره به عملکرد این ستاد در شش ماه نخست امسال گفت: برای ارزیابی ادارات سه تیم شامل هر تیم دو نفر از خواهران و یک نفر از برادران تشکیل شد و در حدود یک ماه ادارات را از منظر عفاف و حجاب بازرسی کردند.
حجت‌الاسلام محمد رضوانی افزود: یکی از برنامه‌های ما تجلیل از افرادی است که در این ارزیابی حضور داشتند.
وی بیان کرد: در بخش فعالیت‌های حجاب و عفاف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های دشتی، گناوه و دشتستان نسبت به دیگر شهرستان‌ها عملکرد بهتری داشتند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول