اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

افزایش قیمت نهاده‎ها برای دامداران صرفه اقتصادی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: واحدهای آسیب‎پذیر نیاز به حمایت جدی دولت دارند چرا که افزایش قیمت نهاده‎ها، برای دامداران صرفه اقتصادی ندارد.

افزایش قیمت نهاده‎ها برای دامداران صرفه اقتصادی ندارد
رمضان بهرامی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بعد از هدفمندی یارانه‎ها به دلیل کاهش حامل‎های انرژی، کارخانجات لبنی با ظرفیت پایین تولید مواجه‎ هستند و در بعضی مواقع، متضرر می‎شوند.
وی تصریح کرد: در بسته حمایتی سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین سازمان جهاد کشاورزی، مظلوم‎ترین بخش‎ها دامداران، مرغداران و صنایع تبدیلی هستند که باید بسته حمایتی مناسبی برایشان تعریف شود.
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه دامداری‎های استان به هیچ‎وجه توجیه اقتصادی ندارند، خاطرنشان کرد: ذبح گاوهای‎شیرده در استان فاجعه‎ای است که اکنون شاهد آن هستیم و دامداران در حال‎حاضر به جای بازدهی بیشتر به فکر این هستند تا دام‌هایشان تلف نشود بنابراین باید دولت در این زمینه سریعا چاره‌ای بیندیشد تا صنعت و دامدار از آسیب‎ مصون بمانند.
بهرامی خواهان توجه ویژه استاندار در بخش وجوه اداره شده برای صنعت، معدن، تجارت و تولید شد و افزود: اگر کشاورز در کنار صنعت از تولید محصول خود، سودی نبرد حتی صنایع تبدیلی نیز با مشکل مواجه می‎شوند.
وی با اشاره به اینکه کشاورز باید همگام با صنعت، رشد داشته باشد، گفت: اگر در استان شاهد این اتفاق نباشیم واحدهای تولیدی برای سال‎های آینده با بحران مواجه می‎شوند بنابراین کشاورز و دامدار رغبتی برای توسعه تولید نداشته و امکان کناره‎گیری از مشاغل خود را خواهند داشت و در این بین، تنها جایی که صدمه می‎بیند، فرآیند تولید است.   
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول