اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

بسیج انقلاب را بیمه می‏کند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: بسیج عظیم نیروهای ملت، انقلاب اسلامی را بیمه می‏کند.

بسیج انقلاب را بیمه می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام موسی هاشمی، از اساتید حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در گردهمایی حلقه‏های صالحین پایگاه امام خامنه‏ای حوزه مقاومت خاتم‌الانبیا شاهرود اظهار داشت: اگر بخواهیم انقلاب و کشور بیمه باشد و جمهوری اسلامی آسیب‏پذیر نشود، باید این شور و شوق، حرکت عمومی و بسیج عظیم نیروهای ملت را روز به روز تقویت کنیم.
هاشمی در این گردهمایی که با حضور 100 نفر از بسیجیان عضو حلقه‏های صالحین پایگاه امام خامنه‏ای در مسجد غربای شاهرود برگزار شد، خاطرنشان کرد: بسیج باید با همان روحیه و شور و قدرت دوران جنگ باقی بماند و جوانان آموزش ببینند و سازماندهی شوند و آمادگی حضور پیدا کنند.
استاد حوزه علمیه شاهرود ادامه داد: با توجه به ایام محرم و نشأت گرفتن بسیج از خون شهدای کربلا، باید به این قیام عظیم بهتر و بیشتر بپردازیم.
وی یادآور شد: باید در حلقه‏های صالحین عبرت‏‏های عاشورا مطرح شود؛ چرا که بصیرت عاشورایی در برهه کنونی بسیار لازم است.
در ابتدای این جلسه، علی‏اکبر نوری فرمانده پایگاه امام خامنه‏ای شاهرود در سخنانی به ارائه گزارش کوتاهی از برنامه‏های حلقه‏های صالحین پایگاه پرداخت و برنامه‏های ایام محرم حلقه‏ها را بیان کرد.
 ه گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود؛ همچنین به مناسبت هفته بسیج، بیش از 70 نفر از خواهران بسیجی پایگاه‏های منوره و کوثر ولایت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) سپاه شاهرود در پیاده‏روی و کوهپیمایی شرکت کردند.
فتانه هاشمی، مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت فاطمه هدف از این پیاده‏روی را گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای بسیج و تجدید میثاق با آنان عنوان کرد.
وی افزود: خواهران بسیجی مسیر پارک شهدای محراب تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات مشرف به شهر را طی و بعد غبارروبی و قرائت فاتحه دعای ندبه را به یاد شهدای بسیج در حسینیه شهدای گمنام قرائت کردند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول