اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند:

دانشگاه صنعتی بیرجند دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند خواستار استقرار دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه شد.

دانشگاه صنعتی بیرجند دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد امیرآبادی‌زاده صبح امروز در جمع اعضای هیئت علمی این دانشگاه از ارائه هفت طرح پژوهشی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند در رابطه با موضوع صنایع و معدن خبر داد.
وی گفت: تاکنون هشت مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه و پنج مقاله در نشریات معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده است.
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند از اتصال این دانشگاه به شبکه آزمایشگاه‌های علمی سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان یک عضو در این شبکه پذیرفته شده که از میان 105 مؤسسه عالی کشور 40 مؤسسه به این آزمایشگاه متصل شده‌اند.
امیرآبادی‌زاده ادامه داد: از طریق این شبکه 60 میلیون تومان به دانشگاه صنعتی بیرجند اختصاص یافته که فاز تکمیل آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها تا اواخر سال 91 انجام می‌شود.
وی برگزاری مسابقات دومینو کشوری و طراحی نرم‌افزار جامع مهدویت را از جمله فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند عنوان کرد.
 
* انتخاب مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان مدیر نمونه کشوری
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند از انتخاب مدیر فرهنگی این دانشگاه به عنوان مدیر نمونه کشوری خبر داد و اظهار داشت: در جشنواره حرکت برای نخستین‌بار انجمن عمران دانشگاه صنعتی بیرجند موفق شد تندیس جشنواره و لوح تندیس را از مقام عالی وزارت دریافت کند.
امیرآبادی‌زاده با بیان اینکه کمبود دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند احساس می‌شود، گفت: این موضوع در شورای دفتر مرکزی نهاد موافقت شده در حالی که هنوز دفتر نهاد در این دانشگاه مستقر نشده است و امید است هر چه زودتر این دفتر در دانشگاه مستقر شود.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه پنج ساله توسعه باید تمامی خدمات دانشجویی به بخش خصوصی واگذار شود، ادامه داد: باید گام به گام تمامی خدمات دانشجویی را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به اینکه این دانشگاه دنبال این است که به عنوان قطب معدن کشور معرفی شود، یادآور شد: در این راستا پیگیر ایجاد و راه‌اندازی نخستین پژوهشکده معدن شرق کشور در دانشگاه صنعتی بیرجند هستیم.
امیرآبادی‌زاده افزود: برای اینکه در بخش پژوهش رشد بهتری داشته باشیم کسانی که مقالاتشان در نشریات معتبر بین‌المللی چاپ و ارائه شود از طریق دانشگاه تشویق می‌شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول