اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

شیراز به رتبه خوب امنیتی می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: برای شهر شیراز و معضلات آن تصمیماتی داریم که انتظار می‌رود این شهر با شاخص‌های امنیتی خود در رتبه‌های خوب امنیتی کشور قرار گیرد.

شیراز به رتبه خوب امنیتی می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین یکشنبه‌شب در جلسه تجلیل از فرمانده انتظامی فارس و نیروهای اداره آگاهی این استان، یکی از شاخصه‌های توسعه در هر جامعه را بحث امنیت دانست و اظهار داشت: بحث امنیت از مهم‌ترین مطالبی بود که در دوره مدیریت جدید استان فارس در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: روزهای نخست حضور خود در فارس احساس کردم مقداری در مورد مسائل امنیتی در این استان یا فرافکنی و یا بزرگنمایی می‌شود.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: بحث امنیت، ایجاد و احساس امنیت پارامترهای متعددی در جامعه دارد که فعالیت‌های نیروی انتظامی بخشی از این چرخه است.
صادق عابدین با بیان اینکه افزایش جامعه بیکار در یک مجموعه و شهر، آفت‌های اجتماعی را به دنبال دارد که ناهنجاری‌هایی را ایجاد می‌کند ادامه داد: برای توسعه، افزایش فعالیت‌های اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاری و رفع معضل بیکاری یکی از ضرورت‌های استان فارس افزایش امنیت و احساس آن است.
وی وضعیت امنیتی استان فارس در چهار ماه اخیر نسبت به وضعیت مشابه آن در سال گذشته را بسیار مطلوب توصیف و اضافه کرد: در جلسه برگزار شده با شوراهای تامین استان، دستگاه‌های دخیل در بحث امنیت با حضور معاون امنیتی وزیر کشور در هفته گذشته، آمار، ارقام و گزارش‌های ارائه شده حاکی از این بود که استان فارس نسبت به گذشته‌اش وضعیت بسیار مطلوب‌تری را دارد.
رئیس شورای تامین استان فارس با بیان اینکه باید طوری عمل شود تا شاخص‌های امنیتی این استان در کشور زبانزد تمام مردم باشد خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش رو داشتن انتخابات و وضعیت ویژه استان فارس انتظار می‌رود که نیروی انتظامی در جایگاه خود با یک نگاه ویژه، تلاش مضاعف و فعالیت جدی شرایطی را فراهم کند تا انتخاباتی آرام در قبل، حین و بعد از آن داشته باشیم.
صادق عابدین با بیان اینکه اداره کل امنیتی استان فارس در چند ماه گذشته فعال نبوده از مشغول به کار شدن یکی از نیروهای قوی در این اداره خبر داد و تصریح کرد: برای شهر شیراز و معضلات آن تصمیماتی داریم که انتظار می‌رود این شهر با شاخص‌های امنیتی خود در رتبه‌های خوب امنیتی کشور قرار گیرد.
وی بیان داشت: دولت احمدی‌نژاد نشان داد که با توکل به خدا، همت و تلاش بیشتر به خواسته‌های خود می‌رسیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول