اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛

بازی حذفی صبا و مس 28 آذر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: بازی حذفی تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار می‌شود.

بازی حذفی صبا و مس 28 آذر در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با انجام بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی این دوره حریف شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم سومین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر شد.
بدین ترتیب و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم باید با تیمی از لیگ برتر یعنی مس کرمان برای صعود به نیمه‌نهایی رقابت کنند.
بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و 30 دقیقه روز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.
این در حالیست که صبای قم با برتری مقابل مس سرچشمه کرمان و مس کرمان با برتری برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرده‌اند و برای صعود به فینال باید در برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند.
مسی‌ها در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بودند و در پایان توانستند مهمان خود را با شکستی سنگین بدرقه کنند.
بدین ترتیب مس کرمان در تلاش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مشکل و حریف چندان پرتوانی در مقابل نداشت و در نهایت این مسابقه را با حساب ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساند.
این در حالیست که شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم نیز روز قبل از آن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میهمان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس یعنی مس سرچشمه کرمان بودند و با کسب برتری در ضربات پنالتی در این مسابقه جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.
با توجه به اینکه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم مس کرمان در خانه خود از سد فجر شهید سپاسی شیراز عبور کرد ولی صبای قم در خارج از خانه برابر مس سرچشمه دیگر تیم کرمانی به برتری رسید، بدین ترتیب صبای قم میزبان بازی مرحله یک چهارم نهایی با تیم فوتبال مس کرمان و شاگردان میروسلاو بلاژویچ است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول