اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم خبر داد:

حضور قدرتمند صبا در جام حذفی و لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: عرصه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را مهم دانسته و برای موفقیت در کسب سهمیه آسیا با قدرت به مصاف حریفان می‌رویم.

حضور قدرتمند صبا در جام حذفی و لیگ برتر
محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال با توجه به تیم قوی و منسجم و انگیزه بسیار بالایی که نفرات ما برای کسب موفقیت از آن برخوردارند، به دنبال سهمیه آسیا در جام حذفی و لیگ برتر هستیم.
وی با تاکید بر اینکه حضور موفق در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را همانند جام حذفی جدی می‌گیریم، گفت: شرایط تیم از هر نظر خوب است و با اینکه رقابت‌های لیگ و جام حذفی به صورت فشرده برگزار می‌شود، تیم بسیار موقعیت خوبی دارد.
سرپرست باشگاه صبای قم در خصوص آخرین وضعیت تیم صبا در رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیان کرد: با صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی یک گام به موفقیت در این رقابت‌ها نزدیک‌تر شدیم.
وی خاطرنشان کرد: صبای قم در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باید در دیداری حساس مقابل تیم مس سرچشمه کرمان به میدان برود که طبق برنامه این دیدار به میزبانی تیم مس سرچشمه برگزار می‌شود.
رمضان بیگی عنوان کرد: وضعیت تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز بسیار خوب است و تیم ما با عملکردی کم نظیر تا این هفته به خوبی توانسته است در لیگ برتر بدرخشد و این روند را بازیکنان و کادر فنی ما با انگیزه بالای خود ادامه می‌دهند.
وی ادامه داد: تیم در این فصل و  برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بسیار زیادی دارد و پیش از شروع رقابت‌های لیگ دسته برتر نیز این برنامه در اولویت بود اما شاید بسیاری افراد تصور نمی‌کردند صبا بتواند به این خوبی نتیجه بگیرد.
سرپرست باشگاه صبای قم در خصوص صعود تیم صبای قم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی بیان کرد: ما رقابت‌های جام حذفی را کاملا جدی می‌گیریم و با تمام توان و ترکیب اصلی در کرمان به مصاف تیم مس سرچشمه رفته و به شکست حریف و صعود به مرحله بعد نیز فکر می‌کنیم.
تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی کیش به سر می‌برد و بعد از کسب آمادگی لازم در اردوی یک هفته‌ای خود تا 20 آبان ماه، روز 28 آبان در دیداری حساس از هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران صف‌آرایی خواهد کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ششم آذر در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول