اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فوتبال دسته دوم کشور؛

پیام مشهد میزبان شگفتی‌ساز جام حذفی است

خبرگزاری فارس: در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور گروه "ب" تیم پیام خراسان رضوی میزبان تیم شگفتی‌ساز جام حذفی است.

پیام مشهد میزبان شگفتی‌ساز جام حذفی است
رضا صاحبی سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی که به این سمت برگزیده شده است امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تیم سایپا مهر کرج تیم خوبی است که در جام حذفی تیم راه آهن را حذف کرده است.
وی تصریح کرد: این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت و این نشان می‌دهد تیم خوبی است که شایسته حضور در لیگ بالاتر را دارد.
سرمربی تیم پیام خراسان رضوی درباره جایگاه تیم خود در جدول رده بندی نیز افزود: تیم ما هم اکنون با شش امتیاز از هفت مسابقه در رده یازدهم قرار دارد و تلاش می‌کنیم با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را ارتقا دهیم.
صاحبی ادامه داد: تیم سایپا مهر کرج نیز با چهار برد و یک باخت و دو بازی عقب افتاده با 12 امتیاز در رده پنجم گروه ب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار دارد و وضعیت خوبی دارد.
این بازی در حالی قرار است امروز برگزار شود که گفته می‌شود بازیکنان تیم پیام به علت نبود تعهدات مالی باشگاه اعتصاب کرده‌اند و در تمرینات حاضر نمی‌شوند و مشخص نیست این بازی برگزار خواهد شد یا خیر.
صفایی، مالک باشگاه پیام نیز اصرار دارد از حمایت‌های مسئولان نیشابور برای بقای تیمش استفاده کند و این بازی را در شهرستان نیشابور برگزار می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول