اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان سلامت رستم‌آباد:

پروژه‌های بیمارستان رستم‌آباد اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان سلامت رستم‌آباد رودبار گفت: پروژه‌های در دست اجرای بیمارستان سلامت رستم‌آباد نیازمند اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان است.

پروژه‌های بیمارستان رستم‌آباد اعتبار می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، توفیق یعقوبی پنجشنبه شب در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان سلامت رستم‌آباد در هشت ماهه نخست امسال با به‌کارگیری تمام تجهیزات و نیروها توانسته است خدمات ارزشمندی را به مردم منطقه ارائه دهد.
وی از ویزیت 27 هزار نفر در مدت مذکور خبر داد و گفت: از این تعداد، 22 هزار نفر توسط پزشک عمومی و 6 هزار نفر توسط پزشک متخصص ویزیت شده‌اند.
رئیس بیمارستان سلامت رستم‌آباد رودبار، ویزیت داخلی، اطفال، جراحی، زنان، اعصاب و روان، ارولوژی و بیهوشی را از بخش‌های تخصصی بیمارستان سلامت رستم‌آباد عنوان کرد.
وی انجام حدود 300 عمل جراحی را از دیگر عملکردهای این بیمارستان ذکر کرد و بیان داشت: از این تعداد، 140 مورد عمل سزارین و 157 مورد عمل جراحی عمومی بوده است. 
یعقوبی با بیان اینکه بیمارستان سلامت بیش از هشت درصد ضریب اشغال تخت را دارد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون یک‌هزار و 72 نفر در بیمارستان بستری شده‌اند.
به گفته وی، مجموع بستری موقت، سرپایی و بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان مذکور به 3 هزار و 935 بیمار می‌رسد.
رئیس بیمارستان سلامت رستم‌آباد با اشاره به اینکه در این مدت حدود 8 هزار و 140 نفر بیمار نسخه به آزمایشگاه برده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت 161 هزار و 635 آزمایش در این بیمارستان انجام شده است.
وی درباره تجهیزات تخصصی جدید بیمارستان سلامت، ابراز داشت: دستگاه رادیولوژی ثابت، اتو انالایزر آزمایشگاه، سیستم HIS  بیمارستان، اختصاص 10 تخت به بیمارستان توسط یک فرد خیر با اعتباری بالغ بر 16 میلیون تومان، ساماندهی سیستم گرمایشی و سرمایشی و هوا ساز مرکزی بیمارستان از جمله تجهیزات تخصصی بیمارستان سلامت است.
یعقوبی از پیگیری‌ها برای اختصاص شش تخت ICU به بیمارستان سلامت رستم‌آباد خبر داد و بیان داشت: با پیگیری‌های منسجم در صدد هستیم تا اختصاص تخت‌های ICU را به بیمارستان محقق کنیم. 
وی، درباره پروژه‌های در دست اجرا و اقدام بیمارستان سلامت رستم‌آباد، اذعان داشت: پروژه‌های در دست اجرای بیمارستان سلامت رستم‌آباد نیازمند اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول