اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت 4 عضو شورای شهر چهاردانگه؛

شهردار چهاردانگه استعفا داد

خبرگزاری فارس: با موافقت چهار عضو از پنج عضو شورای اسلامی شهر چهاردانگه، مجید رحیمی نخستین شهردار بومی چهاردانگه اسلامشهر استعفا داد.

شهردار چهاردانگه استعفا داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مجید رحیمی نخستین شهردار بومی شهر چهاردانگه، شامگاه دیروز در سیصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر چهاردانگه، استعفانامه خود را تسلیم اعضای شورای اسلامی این شهر کرد.
در این جلسه بعد از بحث‌ها و تبادل نظرات اعضای شورای شهر چهاردانگه، استعفانامه این شهردار با چهار رأی موافق از پنج رأی اعضای شورا پذیرفته شد و سرپرستی اداره شهرداری چهاردانگه بر عهده سید محمود حسینی تالاری معاون اداری مالی شهرداری این شهر قرار داده شد.
رحمان خاکی وطن رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه در این باره در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: با وجود فعالیت‌های خوب و چشمگیری که از سوی مجید رحیمی به عنوان نخستین شهردار بومی شهر چهاردانگه در سطح شهر صورت گرفت، اعضای شورا توقع خدمات بیشتری را داشتند که وی توانایی انجام آنها را نداشته و ادامه همکاری را صلاح ندانسته و استعفا داد.
خاکی وطن تنها عضو مخالف استعفای شهردار چهاردانگه افزود: علت مخالفت من با استعفای شهردار این است که فرد بهتری برای جایگزینی رحیمی انتخاب نشده و اعضا حداقل تا انتخاب مناسبی برای وی صبر کنند که این کار انجام نشد و نهایتا با چهار رأی موافق و یک رأی مخالف اعضای شورای شهر چهاردانگه استعفانامه رحیمی را پذیرفتند.
قابل ذکر است که مجید رحیمی به عنوان نخستین شهردار بومی شهر چهاردانگه در طی مدت 34 ماه فعالیت خود در شهر چهاردانگه خدمات ارزشمندی را به منطقه ارائه کرد و شهروندان شاهد تحول و دگرگونی چشمگیری در زمینه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی و ... در این شهر بودند.
کسب عنوان رتبه برتر شهرداری‌های کشور در زمینه شهرداری الکترونیک و همچنین در زمینه توسعه شهری سند افتخاری بود که در طی چند روز گذشته  توسط مدیرکل شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به مجید رحیمی شهردار چهاردانگه، در دومین نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری‌های کشور در محل مصلای امام خمینی در آبان ماه جاری اعطا شد.
با این تغییر در مدیریت شهری چهاردانگه، مردم منطقه امید دارند که خدمات بهتر و مطلوب‌تری نسبت به گذشته به آنها از سوی شهرداری ارائه شود، نه اینکه به بهانه نبود شهردار در شهرداری، کارها دچار افت و رکود شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول