اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی قزوین:

8500 پاکت سیگار قاچاق در قزوین کشف شد

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی قزوین از کشف 8 ‌هزار و 500 پاکت سیگار، یک‌هزار و 883 پوشاک، 134 عدد لوازم آرایشی و 250 جفت کفش قاچاق در این استان خبر داد.

8500 پاکت سیگار قاچاق در قزوین کشف شد
دانیال صمدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان در سه راهی قره باغ تاکستان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و در بازرسی از این خودرو 377 ثوب لباس خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو 405 نقره‌ای با دو سرنشین مشکوک و در بازرسی از این خودرو 119 بسته انواع پوشاک خارجی کشف و ضبط کردند.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران انتظامی شهر تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو 405 با دو سرنشین مشکوک و در بازرسی از این خودرو 113 عدد پوشاک و 10 عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی خاطرنشان کرد: مأموران پاسگاه محمد آباد بوئین‌زهرا نیز به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی 250 جفت کفش خارجی قاچاق کشف و ضبط شد همچنین همین مأموران از یک اتوبوس دیگر 124 قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
صمدی‌زاده اعلام کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین گشت زنی در آزاد راه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری پژو پارس با دو سرنشین مشکوک و دستور ایست دادند که راننده پژو با مشاهده پلیس اقدام به فرار کرده که پس از مدتی تعقیب و گریز سرانجام خودرو توسط مأموران متوقف شد.
وی تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از پژو 8 هزار و 500 پاکت سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده و سرنشین 19 و 46 ساله خودرو دستگیر شدند.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران آگاهی شهرستان البرز حین کنترل خودروهای عبوری در جاده قدیم قزوین ـ کرج به یک دستگاه پژو 405 نقره‌ای با دو سرنشین مشکوک و در بازرسی از این خودرو یک‌هزار و 80 ثوب لباس مردانه خارجی و 194 ثوب کاپشن بچه‌گانه کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: مأموران پلیس قزوین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مشکی مشکوک شده و دستور ایست دادند که خودروی مذکور متواری شد ولی مأموران پلیس پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند که در بررسی مأموران پلیس مشخص شد؛ خودرو فاقد اصالت بود و سطح ارتفاع خودرو نیز دستکاری شده است. 
صمدی‌زاده افزود: مأموران پلیس با توقیف این خودرو بررسی‌های لازم را در خصوص این خودرو آغاز کردند که این بررسی‌ها ادامه دارد.
وی گفت: در پی فوت مشکوک فردی 55 ساله در الوند مأموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند که در نتیجه مشخص شد این فرد به دلیل تزریق مواد مخدر فوت کرده است.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: همچنین فردی 29 ساله نیز بر اثر تزریق مواد مخدر درگذشت.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول