اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی عجب‌شیر خبر داد:

کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در عجب شیر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان عجبشیر از کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار از یک خودروی باری در تور ایست و بازرسی خبر داد.

کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در عجب شیر
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، اکبر رحیمی اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه مقابله با قاچاقچیان کالای دخانی اقدام به کنترل خودروهای عبوری و ایجاد تورهای ایست و بازرسی کردند.
وی گفت: ماموران انتظامی در این راستا به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به علائم ایست و بازرسی و با مشاهده ماموران با ایجاد دود غلیظ تغییر مسیر داده و اقدام به فرار کرد.
رحیمی افزود: عوامل پلیس با اجرای طرح مهار توانستند خودرو موردنظر را متوقف کرده و در بازرسی از خودرو یک میلیون و 88 هزار نخ سیگار خارجی کشف و ضبط کردند و در این راستا پرونده تشکیل شده و برای رسیدگی بیشتر به پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا تحویل شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول