اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه رازی؛

جشنواره ملی انعکاس نور در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دانشگاه رازی نخستین جشنواره ملی انعکاس نور ویژه فعالیت‌های قرآن و عترت را در استان کرمانشاه برگزار می‌کند.

جشنواره ملی انعکاس نور در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دانشگاه رازی نخستین جشنواره ملی انعکاس نور ویژه فعالیت‌های قرآن و عترت را برگزار می‌کند.
این جشنواره فرصتی است تا موسسات، تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی و قرآنی با معرفی دستاوردهای خود گامی به سوی ملی شدن بردارند و ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند.
اهداف این جشنواره تبلیغ و اطلاع‌رسانی دستاوردهای مجموعه‌های قرآنی، انتقال تجربیات حوزه فعالیت قرآن و عترت، تشکیل بانک جامع فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت کشور و تجلیل از فعالیت‌های شاخص در این حوزه است. 
براساس این گزارش، موضوعات این جشنواره فعالیت‌های رسانه‌ای و تولیدات دیجیتال، آموزشی و ترویجی، تولید محتوا، مسابقات، اختراع و ابتکار و نشریات قرآنی است.
فعالیت‌های ترویجی و مسابقات در این جشنواره براساس معیارهای جذب مخاطب، نوین بودن موضوعات، مخاطب‌شناسی، تقاضامحوری، تطابق با نیازها و ابزارهای روز و فعالیت‌های رسانه‌ای و تولیدات دیجیتال مطابق محورهای محتوا، طراحی و زیبایی‌های بصری، مخاطب‌شناسی، تقاضا‌محوری، نوین بودن موضوع و قابلیت کاربرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
همچنین نشریات قرآنی با محورهای رعایت اصول نشریه‌نگاری، صفحه‌آرایی و زیبایی‌های بصری، مخاطب‌شناسی، سابقه انتشار، جذابیت و به روز بودن مطالب و ارتباط دوسویه با مخاطبان و فعالیت‌های آموزشی با معیارهای جذب مخاطب، استمرار، استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، اعطای گواهی و مخاطب‌شناسی ارزشیابی خواهد شد.
این گزارش تصریح می‌کند: آثار در بخش تولید محتوا با معیارهای قابلیت کاربرد، ارائه کامل مستندات و ارجاعات و گستره مخاطب و در بخش اختراع و ابتکار با محورهای قابلیت کاربرد و اجرا ارزیابی می‌شود.
این جشنواره با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج دانشجویی، دانشگاه پیام نور، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه نبی اکرم (ص) و سازمان ملی جوانان استان در این ماه برگزار می‌شود.
تمامی رده‌های سنی می‌‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول