اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار شبانکاره خبر داد:

اجرای طرح هادی در 12 روستای شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره از اجرای طرح هادی در 12 روستای شبانکاره خبر داد.

اجرای طرح هادی در 12 روستای شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی عصر امروز در بازدید از روستاهای شبانکاره اظهار کرد: توسعه و بهسازی روستاها و افزایش امکانات رفاهی در این مناطق با تلاش مسئولان در این بخش در دست اجراست و گام‌های موثری در این راستا برداشته شده است.
وی افزود: محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و جلب رضایت خاطر مردم روستاها در دستور کار مسئولان قرار دارد و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.
بخشدار شبانکاره از اجرای طرح هادی در 12 روستای شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال برای اجرای طرح هادی در 12 روستای این بخش 9 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
چتر سنجی عنوان کرد: عمران و آبادی روستاها از اولویت‌های کاری دولت است و بدون اغراق در سال جاری بیشترین پروژه‌های عمران روستایی در دشتستان انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: برای اجرای طرح هادی در هر روستای بخش شبانکاره 800 میلیون ریال هزینه خواهد شد و انتظار داریم در اجرای طرح هادی به موفقیت برسیم. 
بخشدار شبانکاره با اشاره به اجرای موفق طرح هادی در روستای خیارزار بیان کرد: پارسال با هزینه 500 میلیون ریال 300 متر طرح هادی در این روستا اجرا شد و امسال نیز مابقی این طرح تکمیل می‌شود.
چترسنجی اظهار کرد: با توجه به اینکه این روستا شش شهید تقدیم انقلاب کرده؛ تقاضای احداث یادمان شهدا در این روستا داریم و امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای این طرح تسریع شود. 
وی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی شاهد بیشترین حجم پروژه‌های عمرانی در منطقه هستیم و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تلاش خود را برای موفقیت و پیشرفت بیشتر کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول