اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آبان ماه سال جاری؛

قاتل خاموش این بار در زنجان قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: 5 زنجانی بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن طی آبان ماه سال جاری جان خود را از دست داده‌اند.

قاتل خاموش این بار در زنجان قربانی گرفت
مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسمومیت با گاز در استان زنجان در آبان امسال با پنج مورد فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
وی افزود: این در حالی است که در آبان ماه سال گذشته هیچ مورد مسمومیت با گاز در این استان گزارش نشده بود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تصریح کرد: بر این اساس از پنج مورد فوتی آبان امسال این استان سه مورد در شهرستان زنجان و دو مورد در شهرستان خدابنده ثبت شده است.
وی ادامه داد: همچنین تعداد فوتی‌های مسمومیت با گاز در هشت ماهه امسال در استان زنجان 15 نفر شامل 12 مرد و سه زن است در حالی که این آمار در سال گذشته تنها چهار نفر بوده است.
‫فروزش افزود: ﻋﺪم ﻧﺼﺐ ﻣﮑﺶ ﺑﺮاﯼ ﺑﺨﺎرﯼهاﯼ ﮔﺎزﯼ، ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻧﺎﻗﺺ ﻧﻔﺖ ﺑﺨﺎرﯼهاﯼ ﻧﻔﺖ‌ﺳﻮز، درﺳﺖ ﮐﺎر ﻧﮑﺮدن ﺷﻮمینه‌هاﯼ ﮔﺎزﯼ و ﭼﻮﺑﯽ ﻣﻨﺼﻮب در ﺧﺎﻧﻪها، ﺳﻮﺧﺖ ﻧﺎﻗﺺ در ﻣﻨﻘﻞهاﯼ‫ ﮐﺮﺳﯽ، ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ اﺟﺎق‌هاﯼ ﺧﻮراﮎ ﭘﺰﯼ و ﺁﺑﮕﺮمﮐﻦ و ژﻧﺮاﺗﻮرهای ﺧﺎﻧﮕﯽ و روﺷﻦ ﮐﺮدن ﺧﻮدرو در پارکینگ‌های در بسته از جمله عوامل گاز گرفتگی محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول