اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

کاندیداهای احتمالی نباید در صدا و سیما حضور یابند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای احتمالی نباید در صدا و سیما حضور یابند.

کاندیداهای احتمالی نباید در صدا و سیما حضور یابند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در جلسه کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از مصرف قلیان و سیگار گیلان اظهار داشت: بسیاری از اقدام‌های فرهنگی دیربازده است و در کوتاه مدت نمود عینی و آشکار ندارد.
وی با تاکید بر انجام امور فرهنگی، افزود: امر به معروف و نهی از منکر از دستورات دینی است.
رضوانی به زمینه‌های افزایش انحراف، خطا و تهدید سلامتی افراد در جامعه اشاره کرد و گفت: جسم و جان افراد بدون توجه به دستورات سلامت به خطر می‌افتد.
معاون استاندار گیلان دخانیات را مقدمه اعتیاد خواند و تصریح کرد: ارائه قلیان در واحدهای غیرمجاز ممنوع است و باید جمع‌آوری شود.
وی ملاک عمل مدیران را مصوبات هیئت وزیران عنوان کرد و ابراز داشت: ارائه قلیان در قهوه‌خانه‌ها طبق مصوبه هیئت دولت مجاز است.
رضوانی مواردی که مغایر با مصوبه هیئت وزیران باشد، را غیر قابل اجرا دانست و خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی و ورزشی باید گسترش یابد تا جوانان به طرف قهوه‌خانه‌ها نروند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه تقاضا برای مصرف دخانیات در کشور وجود دارد، بیان داشت: دخانیات مورد نیاز مصرف کنندگان باید در داخل کشور تولید شود.
وی بر انجام امور فرهنگی در عدم استفاده از دخانیات در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: تذکر و نصحیت تاثیرگذار است.
رضوانی فرهنگ‌سازی برای حفظ سلامت مردم را موثر دانست و اذعان داشت: جوانان باید در این زمینه توجیه شوند.
به گفته معاون استاندار گیلان، حدود نیمی از زندانیان به دلیل مواد مخدر در زندان به سر می‌برند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کاندیداهای احتمالی نباید در صدا و سیما حضور یابند.
 
*تابلوهای قلیان‌سراها جمع‌آوری می‌شود
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گیلان نیز در این جلسه بر جمع‌آوری تابلوهای قلیان‌سراها تاکید کرد و گفت: ضوابط مشخصی باید برای قانون‌گریزی واحدهای صنفی متخلف تدوین شود.
محمد بهادریان با بیان اینکه تنها 20 درصد از موارد در جمع‌آوری قلیان‌سراها اجرایی شده است، افزود: پلیس هر ماه در قالب طرح ایثار با قلیان‌سراها برخورد می‌کند.
وی از اخذ تعهد محضری از واحدهای جدید قهوه‌خانه‌‌ها برای ارائه قلیان خبر داد و اذعان داشت: اختلاف بین دولت و وزارت بهداشت دستگاه‌های اجرایی را در برخورد با قلیان‌سراها با مشکل مواجه می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول