اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام محرم صورت می‌پذیرد؛

اعزام کاروان‌های نیکوکاری به مناطق محروم ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از اعزام کاروان‌های نیکوکاری در ایام محرم به مناطق محروم خبر داد.

اعزام کاروان‌های نیکوکاری به مناطق محروم ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی مرتضی میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر اظهار کرد: هلال احمر شهرستان ملایر در راستای مبارزه و پیشگیری از ایدز با همکاری مرکز بهداشت و درمان ملایر برنامه‌های مختلفی را انجام و در دست اجرا دارد.
وی از آموزش بیش از 40 آموزشگاه و حدود 8 هزار دانش‌آموز در هفته پیشگیری از ایدز خبر داد و افزود: این تعداد دانش‌آموز علاوه بر آموزش‌های لازم توسط نیروهای هلال احمر مقابله با زلزله را نیز آموزش دیدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از برپایی چادر هلال احمر در سه دانشگاه ملی، آزاد و پیام نور ملایر به منظور آگاهی‌بخشی و مشاوره به دانشجویان در خصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری ایدز با مشارکت مرکز بهداشت و درمان ملایر خبر داد و افزود: ایجاد نمایشگاه عکس مواد مخدر در دانشگاه ملایر نیز از دیگر اقدامات هلال احمر ملایر است.
وی از برگزاری همایش حامیان هلال احمر با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر و مسئولان همزمان با روز جهانی داوطلب در ملایر خبر داد و اظهار کرد: این همایش در 13 آذر ماه برگزار می‌شود.
میرزایی با اشاره به عضویت جدید 200 نفر در دو ماه گذشته در هلال احمر ملایر تصریح کرد: برگزاری جشن نور در آیینه همزمان با روز خانواده، افتتاح سه پایگاه داوطلبی در ادارات آموزش و پرورش ملایر، سامن و جوکار از دیگر اقدامات هلال احمر ملایر بوده است.
وی در پایان سخنانش از اعزام کاروان نیکوکاری در ایام ماه محرم به روستاهای محروم شهرستان توسط جمعیت هلال احمر ملایر خبر داد و افزود: این کاروان فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، پزشکی و توزیع بسته‌های غذایی بین محرومان را در این ایام انجام خواهد داد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول