اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرماندار شوشتر:

همایش شیرخواران حسینی شوشتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرماندار شوشتر گفت: همایش شیرخواران حسینی (ع) شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

همایش شیرخواران حسینی شوشتر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرزو قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش شیرخواران حسینی (ع) شوشتر طبق سنت همه‌ساله در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نحوی برگزاری این همایش گفت: این همایش قرار است از طرف امور بانوان فرمانداری شوشتر و با حضور بانوان این شهرستان برگزار شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم در سطح شوشتر افزود: این همایش بزرگ قرار است فردا صبح در تالار معلم این شهرستان برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه همکاری بسیج در این باره نیز بسیار چشم‌گیر بوده است، تاکید کرد: در این همایش بسیج خواهران شهرستان شوشتر مشارکت بسیار خوبی داشته است.
قاسمی با تاکید بر اینکه بانوان برای شرکت در این همایش می‌توانند فردا به محل برگزاری مراجعه کنند، تاکید کرد: قرار است فردا صبح راس ساعت هشت پذیرش بانوان با شیرخوارانشان در محل برگزاری مراسم آغاز می‌شود.
مسئول امور بانوان فرماندار شوشتر با تاکید بر اینکه همه شرکت کنندگان در این مراسم لباس سبز حضرت علی‌اصغر دریافت خواهند کرد، تاکید کرد: همه شیرخواران شرکت‌کننده در این مراسم لباس سبز حضرت علی‌اصغر را دریافت می‌کنند.
همه‌ساله این مراسم در سطح شهرستان از طرف فرمانداری شوشتر برگزار می‌شود ولی امسال مسجد مرتضی علی (ع) این شهرستان نیز مراسم جداگانه‌ای برگزار می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول