اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در آستانه مبارکه شهدای دره شیخان بیرجند خبر داد.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیرجند
حجت‌الاسلام محمد طاهر گرایلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: این همایش روز جمعه مصادف با 6 محرم‌الحرام ساعت 8:30 صبح در آستانه مبارکه شهدای دره شیخان برگزار می‌شود.
وی همچنین از برپایی نمایشگاه ستارگان بصیرت در امامزادگان استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در امامزادگان شاخص استان برپا می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: نمایشگاه ستارگان بصیرت حاوی مجموعه نمایشگاهی از ستارگان بصیرت ویژه شهدای بنی هاشم در واقعه کربلا است.
گرایلی همچنین از برگزاری بصیرت عاشورایی در بقاع و اماکن متبرکه استان در ماه محرم خبر داد.
وی افزود: از برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی سیاه‌پوش کردن کلیه بقاع و اماکن متبرکه و موقوفات و ادارات اوقاف است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: خنثی کردن جنگ نرم دشمنان فعالیت فرهنگی و قرآنی در امامزادگان است.
گرایلی افزود: مقام معظم رهبری از سال 88 تعبیر جنگ نرم را به جای تهدید نرم به کار بردند که یکی از مصادیق این نوع جنگ را می‌توان فتنه سال 88 نام برد.
وی با اشاره به جزئیات جنگ سخت و نرم گفت: در جنگ سخت وسایل مشهود هستند ولی در جنگ نرم در پشت پرده و غیر قابل مشاهده بوده زیرا روی افکار مخاطبان حمله صورت می‌گیرد و در این جنگ ادوات نظامی رسانه‌ها هستند و جنگ تبلیغاتی، فرهنگی و رسانه‌ای است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در مورد وظایف مدیران مراکز قرآنی و فرهنگی امامزادگان گفت: باید این مدیران از فرصت‌ها و موقعیت‌های به وجود آمده در امامزاده‌ها استفاده کنند و از وجود جمعیت در امامزادگان که فضای معنوی حاکم است به دنبال جذب آنان باشیم.
گرایلی با اشاره به ساختار و استراتژی مراکز قرآنی و فرهنگی امامزادگان گفت: دستورالعمل‌های خاصی باید شکل بگیرد تا شورای مراکز فرهنگی و قرآنی در امامزادگان به عنوان منبع فکری و ساختار پرورش اندیشه‌ها در محیط امامزادگان باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول